דרושים עובדים בצפון

Image

צפון הארץ הוא אזור בו היצע העבודה גדול יחסית. ניתן לראות את ההיצע באזורים כמו חיפה, עכו ונהרייה. באזור זה של הארץ תוכלו למצוא מגוון רב של משרות בתחומים שונים לדרושים עובדים בצפון. יחד עם זאת, באזורים הצפוניים כמו אזור הגליל והגולן דורשי העבודה גדול יותר לעומת היצע המשרות. כלומר יש יותר ביקוש מאשר היצע.

אזור המגורים ליד מקום העבודה

כפי שראינו, באזורים הצפוניים ביותר של הארץ דרושים עובדים בצפון לחפש לעצמם עבודה במקומות מרוחקים יותר. עם זאת טווח מיקום העבודה רחב יותר מאשר באזור המרכז מכיוון שצפון הארץ שופע בהרים, גבעות ונהרות ולכן המרחק בין הישובים והערים הוא בדרך כלל גדול אחד מן השני בניגוד לאזור המרכז בו מרחק של שעה נסיעה למקום העבודה נחשב לפרמטר די חשוב בעת בחירת העבודה שתרצה לעסוק בה.

אם כך, איך מתפרנסים הדרושים לעבודה בצפון? למרות הקושי שיש בחיפוש העבודה בצפון הארץ, יש לא מעט מפעלים של חברות מפורסמות שמיקמו את מפעליהם בצפון ולכן רוב העובדים במפעלים הללו גרים בסביבה מכיוון שלחברות לא משתלם להביא עובדים ממרכז או דרום הארץ כשמדובר בלפחות שעתיים נסיעה לכל כיוון. לעומת המפעלים, יש לא מעט אנשים שמתפרנסים רק מן התיירות. אזור הצפון מכיל אתרים רבים המושך תיירים מכל העולם ומכל הסוגים – דתיים, חילונים, חרדים, מסורתיים, נוצרים ועוד. רוב אתרי התיירות מהם העובדים מתפרנסים יכולים לפעול במשך כל השנה ולכן אין חשש של הפסקת העבודה למשך חצי שנה בגלל מזג האוויר.

בנוסף לכך, בצפון הארץ פועלות כמה וכמה חברות השמה וכח אדם שמסייעות עבור כל העובדים בצפון לקבל הצעת עבודה לחברה או עסק מסוים בשכר הולם ותנאים טובים. מרבית התעסוקה שהחברות הללו מניבות היא עבודה כעובדי ייצור או שיווק במפעלים אך היד עוד נטויה וניתן למצוא יותר מכך. במיוחד אם התמקצעתם במקצוע מסוים בשנות לימודכם.

איזור הצפון מתפתח, יותר מקומות עבודה!

כיום, לאחר שאזור הצפון מתפתח ונפתחים בו לא מעט אזורים מסחר וקניות, בעקבות כך נפתחות משרות רבות נוספות, בחנויות בגדים ובתחום הקמעונאות בכלל. חברות גדולות בתחום האופנה בעיקר, פותחות סניפים גם באזור הצפון ומגייסות לשורותיהן עובדים רבים, בעיקר יועצי מכירה פרונטאליים. בדרך כלל, גם תנאי הקבלה למשרות אלו אינם קשים וניתן להתקבל גם ללא ניסיון קודם.

Scroll to Top