מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן פרגולות המשלבות את היתרונות של כלל סוגי הפרגולות

במרבית המקרים, כאשר אנחנו רוצים לבחור פרגולה עבור הגינה או החצר שלנו, בין אם בבית ובין אם בעסק שלנו, אנחנו ניצבים בפני שתי אפשרויות עיקריות – פרגולות עץ או פרגולות אלומיניום. לכל אחד מהאפשרויות האלה יש את היתרונות שלה. פרגולות העץ נחשבות לפרגולות הקלאסיות מבחינת מראה, מתאימות לכל מרחב חיצוני ומעניקות תחושה נעימה במגע איתן. מאידך, פרגולות אלומיניום מבודדות חום וקור בצורה טובה יותר, אינן מחלידות וניזוקות גם לאחר שימוש של שנים רבות, וקלות מאוד לניקוי בלי להסתבך יותר מדי. הבשורה המשמחת היא שכיום כבר לא צריך לבחור בין שתי האופציות הללו, וניתן לבחור באפשרות של אלומיניום דמוי עץ – ליהנות מהאיכות והיציבות של האלומיניום, בלי לוותר על המראה האיכותי והתחושה הנעימה של העץ. עם זאת, מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ הוא דבר שחשוב מאוד להבין ולדעת לפני שאנחנו ניגשים לתכנון ולהקמה של פרגולות שכאלה.

כמה עולות פרגולות אלומיניום דמוי עץ , ומהן האפשרויות השונות הקשורות לאפשרות זו?

  • אפשרויות שונות – מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ תלוי במידה רבה באפשרויות השונות בהן נבחר לגבי הפרגולה שאותה אנחנו בונים. האפשרויות השונות בתחום הן מגוונות למדי, וניתן לציין לדוגמה אפשרות של פרגולה שאינה צמודה לבית, אפשרות של פרגולה תלויה או פרגולה שמקימים על קרקע לא מרוצפת. מעבר לכך, כמו כל פרגולת אלומיניום אחרת, יש אפשרות לבחור בין פרגולה רגילה, יציבה ואיכותית, לבין פרגולה עם שליטה חשמלית שיכולה לסגור ולפתוח את המחסה לפי הצורך שלנו. כמובן שלכל אפשרות שמשדרגת את פרגולת האלומיניום דמוי העץ הפשוטה יש טווח מחירים מעט אחר – ונבין בדיוק במה מדובר.
  • מהו טווח המחירים? המחיר העקרוני של פרגולות אלומיניום ככלל נע בין 550-1,200 ₪. מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ לא נבדל מכך באופן משמעותי, אך ניתן להגיד שמדובר בפרגולות מעט יקרות יותר שלא ניתן למצוא בפחות מ-700 ₪ למ"ר שלד. אם מדובר בפרגולה חשמלית, הרי שטווח המחירים הוא 1,100-1,600 ₪. כל שדרוג כמו פרגולה תלויה או רחוקה מקיר חיצוני, מעלה את המחיר למ"ר ב-15-30%.

השקעה איכותית בפרגולת אלומיניום דמוי עץ היא השקעה שקשה לחשוב על איכותית ממנה לבית שלכם

כפי שניתן להבין, מחיר פרגולות אלומיניום דמוי עץ הוא לא מחיר נמוך ומדובר בהשקעה רצינית שחשוב לתכנן בצורה מדויקת ולהשקיע בה כמות לא קטנה של משאבים. עם זאת, מדובר גם בהשקעה האיכותית ביותר שנוכל לבצע במרחב החיצוני שלנו – השקעה המשלבת בין האיכות הוויזואלית, העיצובית והתחושתית של פרגולת העץ, לבין השימושיות, העמידות והתחזוקה הנוחה של פרגולת האלומיניום. כל שנשאר לעשות הוא למצוא שירות איכותי המתמחה במתן פתרונות איכותיים שכאלה עבורכם.

Scroll to Top