פרסום בפייסבוק, מחיר התהילה

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי טוב. הפרסום מסייע להפצת מסרים, להשגת לקוחות חדשים, להפיץ מסרים ולקשור קשרים חברתיים ועסקיים נכונים. אז בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק, מחיר הפרסום בפייסבוק והדרך לעשות זאת בצורה נכונה – אנחנו כאן לשירותכם. ונתחיל מטיפים טובים לפרסום בפייסבוק.
לפני הכל – חשוב לדעת מהו מחיר של פרסום בפייסבוק ?

בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק חשוב לדעת כי המחיר משתנה. המחיר לפרסום בפייסבוק יכול להיות גדול מאד וזאת במידה ואתם שוכרים משרד פרסום שמנהל עבורכם קמפיין שלם, או מחיר נמוך במידה ואתם בוחרים לבצע את הפרסום בפייסבוק לבד.

אם בחרתם לפרסם לבד את הפייסבוק שלכם חשוב להשתמש בטיפים הבאים:

בנו עמוד פייסבוק נגיש ואיכותי – חשוב לבנות עמוד פייסבוק נגיש ואיכותי. רשת פייסבוק מאפשרת מגוון כללים לבניית עמוד טוב, בו תמונות פרופיל ורקע איכותיות, מידע על העסק, הגדרת העסק, הגדרות משתמש, שליטה, פרטיות ועוד. השתמשו בכל האמצעים שפייסבוק מאפשרת לכם על מנת לבנות עמוד איכותי.

עדכנו את הפייסבוק בפוסטים רלוונטיים – חשוב לעדכן את הפייסבוק שלוש פעמים בשבוע לפחות ובשעות המקובלות. בדקו מה השעות הפופולאריות בהם אנשים פותחים את הפייסבוק שלהם, ועדכנו את הפוסטים שלכם בשעות הנכונות.

הפרידו בין החשבון העסקי לחשבון הפרטי – יצירת חשבון פייסבוק הוא פועל יוצא של החשבון האישי. את חשבון הפייסבוק פותחים באמצעות החשבון הפרטי. עם זאת חשוב מאד להפריד את החשבון העסקי שלכם מהאישי. התייחסו בחשבון העסקי רק למוצר אותו אתם משווקים והפרידו אותו מדעות על פוליטיקה, דת, מדינה ודעות אישיות בנושאים שונים. הבעה של דעות שאינן קשורות למוצר שלכם יכולות לעורר אנטגוניזם.

עם זאת תוכלו תמיד לתמוך בדף הפייסבוק במטרות נעלות: פרסמו נושאים שאתם תומכים בהם כעסק, כמו צדק חברתי, שמירה על הסביבה, שמירה על בעלי החיים ועוד. נסו להיות קורקטיים ולשרת מטרות שכולם תומכים בהם.

פרסמו את הדף שלכם בקבוצות – קבוצות בפייסבוק הפכו לחלק בלתי נפרד משיווק ברשת החברתית. ישנן קבוצות שנועדו לפרסום עסקים ולכן חשוב להבין מהן הקבוצות הרלוונטיות עבורכם, ולפרסם בהם את הדף שלכם ואת ההצעות שלכם בהתאם לכללי הקבוצה.

הקפידו על הטיפים והוצאתם לפועל, ותראו כיצד אתם מקבלים יותר פניות של לקוחות ואנשים המתעניינים באג'נדה שלכם דרך הפייסבוק.

Scroll to Top