תרגילי עיניים לשיפור הראייה

תרגילי עיניים

האם ידעתם כי השרירים הפעילים ביותר בגוף הם שרירי העיניים? האם ידעתם שהשרירים מתפקדים בצורה טובה יותר רק כאשר הפעילות גדלה? כן, שמעתם נכון. שרירי העיניים שלנו נעים סביב כ100,000 פעמים ביום ולעתים אף יותר. בנוסף לכך, שרירי העיניים הם השרירים היחידים בגוף שמתפקדים בצורה הטובה ביותר כאשר הם – רפויים.

כולנו רוצים לשמור על בריאות העיניים שלנו. אנו לא רוצים לקבל לקות ראייה חס וחלילה, ולכן תרגולי העיניים עוזרים לשמירה על כושר שרירי העיניים ועל בריאותם. הבאנו לכם מספר תרגילים לעיניים אותם תוכלו לבצע לבד בבית, בחוץ או מעט לפני שאתם הולכים לישון ולשמור על בריאות העיניים.

גלגול העיניים

כאשר אתם נחים נסו את התרגיל הבא – גלגלו את העיניים בכיוון השעון במשך 10 פעמים. לאחר מכן, קחו הפסקה של 2 דקות בה אתם עוצמים את העיניים. לבסוף פתחו אותן והחלו לחזור על הפעולה בכיוון ההפוך. ניתן לבצע תרגיל זה כחלק משגרה קבועה לשמירה על בריאות העיניים, בייחוד לאחר שימוש ממושך במסכים המשמשים רבים מאיתנו במהלך היום –יום.

חימום של העפעפיים

התרגיל הבא הוא תרגיל שמשמש רבים מהאנשים ומספק עבורם מענה לשיפור הראייה ושמירה על בריאות העיניים: חממו את הידיים על ידי שפשופן אחת כנגד השנייה. לאחר שהתחממו קמעה, הניחו את כפות הידיים החמימות על העפעפיים שלכם. המתינו כמה שניות ולאחר מכן חזרו על הפעולה עד שתרגישו כי העפעפיים שלכם מספיק חמות.

עיסוי העיניים

עיסוי קל של הרקות עם פרקי האצבעות בכיוון השעון יכול להעניק הקלה בכאבי ראש ובכאבי עיניים. וודאו שאתם מעשים בתנועות מעגליות במשך כמה דקות. המשיך לעסות את קו המצח, את הגבות, אזורי הסינוסים וכמובן בעדינות את חלל העיניים.

הימנעו משימוש ממושך מדי במכשירים אלקטרוניים

הקרינה שמשודרת למסך, האותיות הקטנות שמופיעות בו והזמן בו אנו מבלים במסכים, גוזל זמן וכוח רב מדי של שרירי העיניים. השימוש במכשירים האלקטרונים המכילים מסכים גורם לאימוץ יתר של השרירים וגורם לעייפות בעיניים, תחושה של כבדות, חולשה ועוד. השתדלו להימנע ובכך לשמור על בריאות העיניים שלנו.

Scroll to Top