איך למצוא עבודה בצפון?- התשובה נמצאת כאן

איך למצוא עבודה בצפון

רבים מתושבי הצפון תוהים איך למצוא עבודה בצפון. ישנם אתרים רבים אשר מציעים משרות רבות ומגוונות, אך הם אינם ממוקדים  באזור הצפון בלבד ולכן הרבה מהמשרות שנמצאות בצפון מתפספסות ולא מגיעות למשתמש. על מנת  לעשות סדר בבלגן ולאפשר למשתמש נגישות נוחה ויעליה יותר למשרות באזור הצפון בלבד, הקמנו את פורטל Jobnorth  – אשר מתחמה בריכוז משרות בתחום מקצועי וטכנולוגי בצפון הארץ. אם אתם בעלי מקצוע או אנשי טכנולוגיה אשר חולמים לעבוד בצפון, Jobnorth הוקם במיוחד בשבילכם.

ביחד עם Jobnorth השאלה " איך למצוא עבודה בצפון " כבר לא צריכה להטריד אתכם, אנחנו מרכזים עבורכם את כל המשרות החמות וכל מה שנשאר לכם זה לבחור את המשרה האטרקטיבית ביותר עבורכם ולעשות קליק.

מי יכול למצוא עבודה בפורטל Jobnorth?

קהל היעד של הפורטל Jobnorth הינם אנשי מקצוע אשר מחפשים עבודה בצפון הארץ בלבד בתחומים הבאים: אלקטרוניקה, חשמל, מכונאות, מתכת, עובדי ייצור ועוד. כמו כן הפורטל יכול לשמש גם מהנדסים ואנשים אשר מעוניינים במשרות אדמיניסטרטיביות.  בפורטל Jobnorth  תוכלו למצוא משרות של חברות מובילות בתעשייה אשר ממוקמות בצפון הארץ . אתר עובד רק עם עסקיים מורשים אשר מתחייבים לתנאיי עבודה צודקים והוגנים. Jobnorth כאן כדי לעזור לכם למצוא עבודה בתחום הנחשק בפרק זמן הקצר ביותר!

איך לבצע חיפוש?

Jobnorth מציע שתי אפשרויות לחיפוש : חיפוש רנדומלי וחיפוש ממוקד. ב Jobnorth כל המשרות ממוינות לפי קטיגוריות ומשתמש יכול להיכנס לכל אחת מהמשרות אשר מעניינות אותו באופן רנדומלי לחלוטין. לעומת זאת אפשרות השנייה נותנת אופציה  למשתמש להתמקד במשרה הנחשקת בלבד ובאזור שבו הוא היה רוצה לעבוד ומציע משרות אך ורק בתחום ובאזור הנבחר. כמו כן ניתן לחפש משרות רק לפי התחום המעניין או רק לפי האזור המועדף.

איך להגיש מעומדות למשרה?

Jobnorth הינה פלטפורמה נוחה אשר נגישה לכל אחד ואחד. ההרשמה ל Jobnorthמהירה וללא כל עלות. בתום ההרשמה תוכלו לעלות קבצים עם קורות חיים ולהגיש למשרות המועדפות.

Scroll to Top