הדברת נמלים בגינה

הדברת נמלים בגינה

לאף אחד אין בעיה עם הנמלים ולמרות שהן חרקים שיכולים להעיק במיוחד, כל עוד הן נמצאות בקנים שלהם ובטבע ולא נכנסות אל שטח ביתנו או על העסק, אין צורך בחיסולן. עם זאת, כאשר הם נכנסות לבית או לגינה יש צורך לחסל אותן במהירות האפשרית.

בעיית הנמלים לא תיפתר מעצמה

ברגע שאנו רואים נמלה אחת או שתיים בגינה אנו צריכים מיד להתחיל לפעול כנגדן. הנמלים לא מסתובבות לבד, הן פשוט מחפשות מזון כחלק מתפקידן במושבת הנמלים שיכולה להיות בכל מקום בקרקע. הנמלים מחפשות מזון ואחרי שהן מוצאות אותו, הן קוראות לכל שאר הנמלים כדי להביא אותו אל הקן ואל המלכה וכך למעשה הן חיות כל חייהן. הדברת נמלים בגינה במהירות האפשרי תהיה היחידה שתציל אתכם ויפה שעה אחת קודם, כיוון שהבעיה רק תחמיר מרגע לרגע.

כל השיטות להדברת נמלים בגינה

  • אם יש לכם נמלים בגינה חשוב מאוד שתדביר אותם באופן מיידי ואחת השיטות הידועות ביותר, ריסוס, יכולה להיות מועילה אם כי צריך לדעת איך וכיצד לבצע אותה. ריסוס נגד נמלים יכול להיות יעיל גם בגינה ממש כמו שאנו מבצעים אותו בבית אך חשוב לדעת שברגע שאתם ממיתים חלק מהנמלים, יכול להיות שחוסר המזון יגרום למלכת הנמלים להטיל עוד ביצים וכך האוכלוסייה תגדל בטווח הארוך.
  • במקום לרסס את הנמלים נקודתית ניתן לעקוב אחרי הנמלים ולגלות היכן הקן שלהן יושב וכך תוכלו לרסס אותו ישירות ואולי להרוג את המלכה. יש מגוון שיטות שכוללות פיתיון שנתפש אצל הנמלים כמזון, ולכן הן לוקחות אותו לקן ושם הוא ממית את כולן.
  • הדברת נמלים בגינה יכולה להתבצע על ידי ג'ל מיוחד. ג'ל זה משמש כרעל דביק וגם אותו הנמלים מבינות כמזון, ולכן קוראות לכל השאר כדי שיעזרו לקחת אותו. הג'ל לוכד אותן בזכות הדביקות שלו וגם אוכלוסיית הנמלים יכולה להגיע אל קיצה.

הדברה נמלים בגינה באופן מקצועי

לעתים אין מנוס מקריאה לבעל מקצוע מומחה. מצבים אלו לרוב יהיו קיצוניים במיוחד כאשר אוכלוסיית הנמלים גדולה מאוד ונדמה כי אף שיטת הדברה לא מועילה. חשוב לבחור במדביר מקצועי שמומחה בענייני נמלים וכמובן לבדוק את כל השיטות שהוא מציע למיגור הבעיה, כולל אחוזי ההצלחה שלה. כמו כן, תמיד מומלץ להשתמש בשיטות מניעה ובעיקר ניקיון.

Scroll to Top