כיצד ליצור את פינת הישיבה המושלמת בחצר האחורית שלכם

פינת ישיבה למרפסת

ככל שהחיים שלנו הפכו להיות מלאים יותר בפגישות יומיות, הרבה מאיתנו מחפשים זמן פנוי כדי להירגע. ובתבונה- המדע המודרני מראה לנו את ההשפעות של הלחץ על המוח שלנו ואיזה מקום טוב יותר לשבת בו מאשר החצר האחורית שלכם? זה ממוקם בנוחות ויש לו את הסביבה הכי טובה שניתן לקבל- החצר האחורית! אז כדי שתתחילו, להלן ארבעה גורמים שאתם צריכים לשקול כאשר אתם יוצרים את מתחם הישיבה המושלם בחצר האחורית שלכם:

מהי מטרת אזור הישיבה שלכם בחצר?

יצירת אזור מנוחה מושלם בחצר האחרונים שלכם תלוי אך ורק בכם. כמו כן, אתם צריכים להחליט בדיוק מה אתם רוצים. מה מטרת אזור הישיבה שלכם? למה אתם רוצים לשבת בחצר האחורית שלכם? האם אתם רוצים להירגע? לעשות מדיטציה? לחשוב בצורה יצירתית על פרויקטים? לצפות בטבע? זה הולך להכתיב בצורה משמעותית את שאר הגורמים שאנחנו עומדים לציין וזה ייצור או ישבור את אזור הישיבה שאתם רוצים ללכת אליו.

בחירת הריהוט החיצוני שלכם

ברגע שחשבתם לעומק מדוע אתם רוצים ליצור פינת ישיבה , השלב הבא שלכם הוא להחליט איזה ריהוט אתם רוצים. זה יכול להיות פשוט כמו ספסל של גינה או משוכלל כמו ביתן עשוי מעץ סקויה. אם אתם רוצים לישון או לנוח, אתם אולי תרצו לשקול ערסל. במידה ואתם רוצים להירגע ולחשוב על דברים, אתם אולי תרצו לשקול נדנדה. אם אתם הולכים לבצע מדיטציה, מקום פתוח עלול להספיק.
בכל מקרה, ודאו כי הריהוט שלכם עמיד בפני מזג האוויר בשביל שנים של הנאה.

תשקיפו על הסביבה שלכם

אילו מאפיינים אתם רוצים בתוך אזור הישיבה שלכם? מה שיכול להיות לכם תלוי במרחב שיש לכם. אם ברשותכם מרחב גדול עם הרבה גמישות בתכנון, אתם יכולים להפוך אותו למקום בעל נוף מרהיב.
בריכה עם מזרקה ודגים, סלעים טבעיים או כניסה עם סוכה. אם האזור שלכם קטן יותר, אתם יכולים לשים מספר עציצים וצמחים בשביל התפאורה. אולי מוט ווו עם צמחים המושכים פרפרים. אפילו מקום להאכלת ציפורים או אמבט ציפורים יכולים להיות מראה נחמד במרחב מוגבל. השאלה הנוגעת לסביבה שלכם קשורה גם לשאלת התכנון הבאה שלנו.

יצירת פרטיות

הרבה מאיתנו מקשרים באופן טבעי פרטיות למקום להירגע בו ובהרבה חצרות זה לא קיים. אם יש לכם שטח בעיר בגודל בינוני אז הפרטיות תהיה בעיה. קיימות אינספור דרכים שבהן תוכלו לטפל בזה – החל משיחים ועציצים ועד לגדר פרטית. אם אתם רוצים שהמקום יהיה טבעי ככל הניתן, אתם צריכים להשתמש בסוג של צמחייה כדי ליצור "חומת פרטיות" משלכם. צפצפות, שיחים ירוקים וצמחים נוספים יכולים לשמש כדי ליצור את החומה. ואז אתם יכולים למלא המרחב הקטן שלכם בכל דבר שתרצו.

באותו הזמן, ביתן יכול לספק מידת סבירה של פרטיות. זה יכול להיות קל יותר פשוט למקם מספר פריטים טבעיים מסביב לביתן. הגג והקירות גם יספקו את מירב הפרטיות שלכם על ידי כך שיהפכו את החלק הפנימי לכהה יותר. העלים בסביבה יכולה לפעול גם ככיסוי נוסף וגם כנוף מושך.

כאשר סיימתם, יהיה לכם אזור ישיבה מושלם בחצר האחורית שלכם ותוכלו לעשות כל מה שתחפצו.
אתם יכולים לתכנן את הפרויקט הבא שלכם, לצפות בציפורים והטבע מסביבכם או פשוט להירגע ולהתרחק מהכל.

Scroll to Top