כיצד לשלב ספסלים מעץ בגינה שלכם?

Image

בין אם ברשותכם דירת גג או דירת גן עם מטר ריבועי קטן יחסית, ובין אם בבעלותכם פנטהוז על הקרקע, הדרך שזה תתכננו את חצר ביתכם, תשפיע על האוויר לא פחות מאשר העיצוב של פנים הבית. ישראלים רבים בוחרים כל מיני אלמנטים עיצוביים ישדרגו את ביתם, מקפידים על נושא העיצוב, אך לא תמיד חושבים ומעלים על הדעת גם את הנושא הפונקציונלי. ספסלים מעץ לדוגמא הם אחד הפריטים שיוכלים מצד אחד לשדרג באופן יוצא דופן את החצר, הגינה או המרפסת ומצד שני יכולים לענות על צרכים קיימים של כולנו.

מארחים ללא הפסקה? הבית שלכם תמיד מלא? ספסל פיקניק מעץ זה הפתרון שלכם

בשנים האחרונות, חברות, משווקים, נגרים ואפילו אמנים החלו לעצב ספסלי עץ למטרות אירוח. יותר ויותר אנשים מבינים שספסל הפיקניק אותו אנו מכירים מהחורשות והיערות הפזורים ברחביה של ישראל, מתאימים גם לבתים שלנו, במיוחד למשפחות שדואגות לארח כל שבת וכל חג. תוכלו להשתמש בספסל הפיקניק בתור שולחן לילדים שלכם ושל האורחים, שולחן בו כל הילדים יישבו בצוותא, ויהנו זה ממחיצת השני. בנוסף, אם כבר יש לך די מקום, תוכלו להשתמש בשולחן עצמו להניח עליו את האוכל והשתייה וכאשר כולם יסימו לאכול תוכלו לעבור אליו לקינוחים. ספסל מעץ בסגנון פיקניק מקרב את כל האורחים ביחד, חוסך מקום ואף מעניק רובד ייחודי לחלל בו הוא נמצא.

חסר לכם מקום? ספסל מעץ למטרות אחסון

לא רבים מודעים לעובדה שניתן להנות מספסל עץ איכותי ויחד עם זאת, לאחסן בו לא מעט דברים. אם אתם גרים בדירה או בית יחסית קטנים, או חסר לכם מקום לאחסון, אחת הדרכים היותר חכמות לעשות זאת, היא באמצעות הספסל. כך אתם גם משיגים מקום לאחסון, וגם מאפשרים לאנשים לשבת מה שמפחית את כמות הכסאות לה תהיו זקוקים בזמן שתארחו. יש עוד מגון ספסלי עץ לגינה, בקשת רחבה של דוגמאות ובסוגי עצים שונים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא בזמן שאתם חושבים על תהליך העיצוב של הגינה, גם לנסות ולזהות את הצרכים שלכם בתור משפחה.

Scroll to Top