לייקים באינסטגרם בלי תיוגים

לייקים לאינסטגרם בלי תיוגים

קצת על אינסטגרם

אינסטגרם הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרצרים, כאשר כל שיתוף של אחד מהם נקרא פרסום. האינסטגרם מאפשר למשתמש לצלם תמונות ולאחר מכן לשתף אותן גם ברשתות החברתיות הפופולריות בתחום וגם לעקוב אחר משתמשים אחרים השוהים ברשת האינסטגרם כך שבעקיבה אחר אדם מסוים תוכלו לצפות בתמונות ובסרטונים שהוא מעלה וגם להגיב עליהם. לאינסטגרם מראה ייחודי, מיושן ונוסטלגי אשר מגדיר כל תמונת לצורת ריבוע במקום לצורת מלבן.

אינסטגרם (Instagram) היא אפליקציה חברתית לשיתוף תמונות באמצעות סמטארטפונים, באפליקציה ניתן לצלם תמונות בנושאים שונים, לעצב אותם ולשתף אותם לעולם הרחב. לכל משתמש אינסטגרם ישנם "עוקבים" שמקבלים עדכונים על תמונות חדשות שהוא מעלה ויכולים לתת לו לייק או להגיב על תמונות. באפריל 2012 חברת פייסבוק קנתה את חברת אינסטגרם בתמורה למליארד דולרים.

רוב משתמשי האינסטגרם כיום, מנסים להשיג יותר ויותר עוקבים. והבאנו לכם כמה טיפים להעלאת כמות הלייקים והעוקבים ללא צורך בתיוגים.

תוכן איכותי ומעניין

כמו בכל מקום באינטרנט, תוכן איכותי עוזר להרבה תחומים בדרכים שונות. במקרה של אינסטגרם, התוכן משפיע רבות על כמות הלייקים או העוקבים. לא תמיד מסתכלים רק על כמות התמונות אלא גם על התוכן שלהן. עוקב שאהב תמונה בחשבון של מישהו, יחזור לצפות בעוד תמונות מהסוג הזה.

Truefficblog
נושא מרכזי

יש כיום המון משתמשים ודפים באינסטגרם שממחזרים רעיונות כל הזמן וגורמים לירידה בהתעניינות בנושא. מה גם שהם לא תמיד מצליחים לקבל כמות נכבדת של לייקים ועוקבים. תמיד, על מנת לקבל חשיפה לקהל רחב יותר, בחרו נושא אחד מקיף עליו תוכלו לפרסם תמונות ושיתופי וידאו קצרים על מנת להתמקד בקהל יעד אחד ולא בנושאים כלליים מדי.

סיפורים

אנשים אוהבים סיפורים. תמונות שמגיעות עם סיפור או עם תוכן שנותן ערך והשראה – יזכו להרבה יותר עוקבים ולייקים מאשר תמונה שעולה ללא כל תוכן מעניין או נותן ערך. אפשרות נוספת היא לתת לגולשי טיפ על מאחורי הקלעים או דרך העשייה של התמונה – הרבה מחפשים לשפר את החשבון שלהם ויוכלו לקחת השראה.

אינטרקציה עם העוקבים

כמו כל אחד, גם אתם הייתם רוצים שחשבון שאתם מתעניינים בו יתעניין בכם חזרה. אינטרקציה עם העוקבים שלכם יובילו לשיתופים רבים יותר של התמונות והפוסטים שלכם. הראו להם שאכפת לכם מהם ותנו להם להרגיש בבית. כך תוכלו להשיג עוקבים , לייקים לאינסטגרם בלי תיוגים או האשטאגים מיותרים.

Scroll to Top