מכונת בועות סבון להשכרה

מכונת בועות סבון להשכרה

השכרת מכונות בועות סבון היא אחת האטרקציות הנפוצות ביותר בימינו. מה צריך לדעת לפני שמזכירים וכמה זה עולה?

כמה עולה להשכיר מכונת בועות?

מכונת בועות סבון להשכרה יכולה להיות שלכם לכמה שעות באירוע או במסיבת יום ההולדת של הילד תמורת 100 עד 200 שקלים בממוצע. המחיר הנמוך שלה הוא אחד מהיתרונות הבולטים שלה וזו הסיבה מדוע המכונה נפוצה כל כך. לא רק שהיא עצמה זולה גם לא עולה כמעט להפעיל אותה, כיוון שכל מה שהיא צריכה זה מים וסבון. אין מה לדאוג המכונה לא צריכה להיות מחוברת למקור מים ומילוי חד פעמי של מים יספיק ליצירת כמות בועות מסחררת.

מה צריך לזכור לפני שמשכירים מכונת בועות סבון?

  • לפני שאתם משכירים מכונת בועות סבון תוודאו האם בכלל יש מקום לבועות סבון באירוע שלכם. אם האירוע עצמו יהיה צפוף יחסית יכול להיות שהעניין בבועות סבון יהיה יחסית קטן כי הן פשוט לא יהיו מורגשות. נכון שזה מבאס אך עדיף לגלות זאת מראש ולא רק אחרי שתשכירו אותה ותגלו שהיא לא כל כך שימושית.
  • מכונת בועות סבון יכולה להיות אטרקטיבית בכל מקרה אך היא תהיה יותר אטרקטיבית כאשר כמות הבועות שהיא תייצר תהיה גדולה מאוד. יש מכונות שמצליחות לספק אלפי בועות סבון בכמה דקות ספורות ויש כאלו שישחררו מאות בלבד. שהסעיף הזה לא ייראה לכם שולי, כמות בועות עצומה בבת אחת ובמהירות תהיה הרבה יותר מגניבה ממספר בועות ספורות. 

מכונה אמינה מחברה אמינה

יש מכונות רבות שמתגלות כאמינות במיוחד לעומד מכונות אחרות שיכולות להיתקל במעצורים רבים ובתקלות שלא תמיד ייפתרו במהרה. חשוב מאוד לבחור בחברה שמשכירה את המכונה עם אחריות כך שבמידת הצורך יפצו אתכם על המכונה שלא פעלה, או לחלופין יספקו לכם מכונה חדשה במהרה כדי שלא תפספסו את האטרקציה הזו באירוע שלכם. תמיד חשוב לבחור את החברה בצורה נבונה ולהשקיע בסקר שוק איכותי, ולאחר מכן תוכלו ליהנות כמו שצריך בשקט נפשי מוחלט. כמובן שיש צורך להתחשב גם בחוות הדעת שיש על המכונה ויחד עם זאת גם ברושם הראשוני שלכם ממנה.

מכונת בועות סבון להשכרה

Scroll to Top