מתקן חניה לאופניים – איך הוא ישפר את איכות החיים שלכם?

מתקן חניה לאופניים

אם פעם איכות חיים גבוה נמדדה לפי מכשירי החשמל והמכשירים הטכנולוגיים שהיינו עושים בהם שימוש יומיומי, הרי שהיום דווקא החזרה לאורח חיים פשוט ולא טכנולוגי נחשב לאיכות החיים הגבוה ביותר עבור אנשים רבים. בשביל אנשים רבים איכות חיים גבוה נמדדת על ידי אכילת אוכל אורגני או על ידי הליכה ברגל או נסיעה באופניים – במקום נסיעה ברכב. אם אתם רוצים להפוך נסיעה באופניים לדרך התחבורה העיקרית שלכם כדאי לכם להתקין מתקן חניה לאופניים בבית שלכם וכך לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלכם.

מתקן חניה לאופניים – למקומות עבודה

התקנה של מתקן חניה לאופניים יכולה להתאים מאוד לא רק לבתים של אנשים פרטיים אלא גם למקומות עבודה ולבנייני ציבור. התקנה של חניות ייחודיות המיועדות לאופניים בכניסה למקומות עבודה יכולה לעודד את הלקוחות של החברות וגם את העובדים בחברות להגיע לעבודה עם אופניים ולא עם רכב. ככל שיותר אנשים יחליפו את הנסיעות ברכב לנסיעות באופניים כך איכות הסביבה תהיה טובה יותר ונוכל לנשום אוויר הרבה יותר נקי שאין בו חומרים מזהמים הנגרמים משימוש בדלק. נסיעה באופניים צריכה להיות מטרה ארצית בטווח הארוך וזהו האינטרס הלאומי שלנו שכמה שיותר אנשים יגיעו לעבודה שלהם או לכל מקום שהם צריכים להיות בו באופניים ולא ברכב.

מתקן חניה לאופניים – לבתים פרטיים

מתקן חניה לאופניים יכול להוות פריט מושלם לבתים פרטיים וגם לבנייני דירות. בבתים פרטיים כדאי מאוד שיהיו חניות לאופניים כי חניות אלו נוחות מאוד והן יכולות לאפשר להשתמש באופניים באופן יומיומי ונוח כחלק משגרת החיים הרגילה. אופניים הן כלי תחבורה קל ונוח מאוד וקל מאוד לתחזק אותם. בשונה מרכב שצורך דלק שעולה הרבה כסף – אופניים לא צורכות אף סוג אנרגיה. בעוד רכבים צריכים לעבור הרבה טיפולים שעולים אלפי שקלים בשנה, רוב זוגות האופניים לא דורשות הרבה תחזוקה וגם אם צריך לבצע בהן טיפולים של החלפת גלגל העלות של טיפולים אלו נמוכה במאות אחוזים מאשר טיפולים שרכב עובר במוסך.

מתקן חניה לאופניים

Scroll to Top