ספסל עץ לגינה

ספסל עץ לגינה

אחד הדברים הראשונים שעולים לנו לראש כאשר אנו מדברים על עיצוב הגינה הביתית שלנו הוא ספסל עץ לגינה. אין ספק שכל התחום של עיצוב הגינה עשה שינוי של מאה שמונים מעלות בשנים האחרונות כאשר אם עד לפני כמה שנים עיצוב הגינה היה מסתכם בשתיל עצים ומספר פרחים, היום התחום הרבה יותר מפותח כאשר אל הגינות נכנסו אלמנטים רבים כמו ריהוט, מזרקות והפסלים וספסלי עץ.

ריהוט

התופעה של ריהוט גן צברה תאוצה בשוק הישראלי בעיקר תודות לתרבות הישראלית והאקלים הארצישראלי. השילוב בין הישראלי שאוהב לארח בביתו את המשפחה והחברים לארוחות בוקר או לעל האש בשילוב עם מזג אוויר נעים, גורם לישראלים רבים לארח בחצר ביתם. העובדה שישראלים רבים נוהגים לארח בחצר גרמה לכך שפתאום נוצר מצב שאנו צריכים ריהוט נוסף של סלון רק בגינה וכך התפתחה לה התרבות של רכישת ריהוט גן, תחום לעצמו עשה שינוי גדול בשנים האחרונות. את ריהוט הגן ניתן להשיג בעיצובים שונים על מנת שיתאים לסגנון הבית ולסגנון של החצר שלנו.

מזרקות ופסלים

זהו אמנם תחום שאפשר להגיד עליו שהיה שמור לעשירים ונהנתנים בלבד אך עם התפתחות התחום של עיצוב הגן והחצר כמו הריהוט גם תחום זה התפתח מאוד ואנו עדים כיום ליותר ויותר פסלים, כדים ומזרקות בחצרות הבתים כמו גם בכניסות לבתים. הדבר מעניק לבית אלמנט ייחודי אשר לא רואים בכל בית ומוסיף ליוקרתיות של החצר שלנו ונותן לה טאץ׳ מעט שונה.

ספסלי עץ

ספסלי עץ הגיעו לחצרות מהבתים מהפארקים והרחובות גם כן תחילה בתור אלמנט עיצובי אך עם הזמן החלו מעצבים רבים לשלב אותם גם בתור אלמנט פונקציונלי בחצר. הרי מי מאיתנו לא אוהב להירגע בסוף יום על ספסל בחצר הבית שלו מתחת לעץ לאחר יום עמוס בעבודה, או לשבת עם המשפחה על כוס קפה ועיתון ביום שבת שטוף שמש.

Scroll to Top