קידום האתר על ידי תוכן

קידום האתר

רבים האנשים שחושבים שתוכן הוא דבר מעיק, מעייף שלא כדאי לקרוא. על מנת לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן, מרכיב חשוב מאוד ב"עיני" הרובוטים של גוגל, עליכם לבוא בגישה כזו שרוב הגולשים שלכם מתעייפים מלקרוא את התוכן שלכם ויודעים שהוא נכתב אך ורק לקידום האתר. גישה זו תוביל אתכם לכתיבת תוכן ומאמרים שיתאימו לקהל היעד של האתר שלכם. סתם תוכן או מאמרים עם מילות מפתח לא יובילו אתכם ללקוחות ולגולשים שאתם רוצים.
רק מאמרים ותכנים שיתאימו לאתר יוכלו להשאיר את הגולשים באתר שלכם לזמן רב יותר. איך הדבר בא לידי ביטוי? ניקח לדוגמה שהאתר שלכם הוא אתר שעוסק במשחקים. מאמרים ותכנים בנושאים אחרים לא קשורים לתחום לא יועילו לכם בקידום האתר וגוגל אף יוכל להגדיר את האתר שלכם כלא רלוונטי. לכן בדוגמה הזו עליכם לכתוב מאמרים ותכנים בתחום המשחקים שיעניינו את קהל הגולשים שלכם.

איך אתם בודקים שהמאמרים והתכנים יעניינו את קהל היעד שלכם?

פשוט מאוד, מנסים בעצמכם!  על כל מאמר או תוכן שכתבתם לאתר שלכם כדאי לעבור פעם או פעמיים על מנת לוודא שהוא מנוסח נכון, מעניין ורלוונטי למטרת האתר. ניתן גם לפנות לחברים או מכרים שיעברו על מה שכתבתם.

מומלץ לשלב קישורים או ציטוטים בתוך המאמר שלכם מאתרים מוסמכים כדוגמת ויקיפדיה. דבר זה לא פוגע כלל בקידום האתר שלכם אלא רק יכול להוסיף כמו למשל סימון האתר שלכם בפני גוגל כאמין במיוחד. ניתן גם לשאוב מקורות מספרים, מסמכים מצולמים, ראיונות, סרטונים שפורסמו ואומתו ועוד. דבר זה הופך את התכנים שלכם ל"חיים" יותר ומעניינים יותר בפני הגולשים.

בכתיבת התכנים, משלבים בעיקר מילות מפתח, כפי שידוע לכם. מילות המפתח אמנם די חשובות משאר הכלים שעוזרים בקידום האתר אך כדאי לא להגזים בשימוש מילות המפתח במאמר משתי סיבות:
הראשונה היא שמנוע החיפוש יוכל לגלות את ההגזמה הזו ולהעניש אתכם. (להוציא את האתר שלכם מתוצאות החיפוש). הסיבה השנייה היא שהגולשים אתר שלכם יאבדו עניין באתר ויצאו ממנו.

Scroll to Top