שולחן קקל לילדים – פתרון מעולה לחסוך במקום

שולחן קקל לילדים

שוב פעם מארחים את כל המשפחה? שוב פעם לא מצליחים לסדר את השולחן ככה שכולם כולם ייכנסו וישבו אחד ליד השני? לא מצליחים לשבת בצורה מרווחת ונינוחה? יש פתרון מעולה! שולחן קקל לילדים שולחן עשוי עץ מלא במגוון של עיצובים ובמחירים נוחים שמאפשר לחסוך במקום ומחבר את הילדים ביחד.

מה זה שולחן קקל?

שולחן קקל הוא בעצם כינוי לשולחן הדומה מאוד לשולחנות הפזורים ברחבי ישראל בחורשות, יערות ומקומות ציבוריים. אותם שולחנות מאפשרים לאזרחי ישראל לצאת החוצה ולערוך פיקניקים בצורה נוחה ונעימה, ככה שמצד אחד ניתן לפרוס את כל האוכל שמביאים ומצד שני לשבת אחד ליד השני ולראות את כולם, מה שיוצר אינטרקציה נפלאה.  את אותו רעיון לקחו והפכו לשולחן שאפשר לקנות הביתה רק בקצת יותר קטן. מדובר בשולחן עץ מלא עשוי מפלטות של עץ שמחוברות אחת לשניה ובעצם יוצרות שולחן שמחובר לשני ספסלים בצדדים שלו.

אז מה היתרונות של שולחן קקל לילדים ?

קודם כל, עצם זה שיש לנו שולחן נוסף בבית חוסך לנו הרבה בלאגן. במקום לשבור את הראש איפה כל ילד יישב, פשוט מחליטים שכל הילדים יושבים ביחד בשולחן הזה. זה גם מאפשר יותר מרווח מקום בשביל מבוגרים וגם נותן אופציה לכל הילדים להיות ביחד, לדבר, לחלוק חוויות משותפות וללמוד לאכול בצורה עצמאית.

כל אחד צריך שיהיה לו בבית לפחות שולחן קקל אחד. בנוסף, אם אתם מארחים רק מבוגרים למשל, תוכלו להשתמש בשולחן הזה בכדי להניח את כל השתיה למשל וחלק מהאוכל, מה שמפנה המון מקום במרכז השולחן.

מדובר בשולחן פרקטי ונוח מאוד לשימוש, שולחן שמגיע במגוון של עיצובים, גדלים וצבעים לפי בחירה. אז קדימה למה אתם מחכים! הזמינו עוד היום שולחן קקל ותוכלו לחסוך הרבה בלאגן בארוחה הבאה. בנוסף, השולחן מעולה גם סתם ככה ליום יום, פשוט נותנים לילדים פעילות יצירתית כמו דפים ומדבקות, ויש לכם שקט לשעה אחת לפחות.

שולחן קקל לילדים

Scroll to Top