תיוגים לאינסטגרם – כיצד משתמשים בהם נכון

תיוגים לאינסטגרם

תיוגים לאינסטגרם נחלקים לשני חלקים מרכזיים: תיוג חברים ושימוש בתגיות. שני אלמנטים אלה, יכולים לסייע לכן לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם במידה רבה. אז כיצד מתייגים חברים, וכיצד משתמשים בתגיות – הלוא הן 'האש טאג'ס' המפורסמות? הכל בהמשך.

תיוג תמונות באינסטגרם

תיוג תמונות באינסטגרם תורם רבות לשדרוג חשבון האינסטגרם שלכם. התיוג שמשתף אנשים נוספים, נועד לחשוף את חשבון האינסטגרם שלכם, ולהפוך אותו לפופולארי יותר. תיוגים לאינסטגרם יכולים להיות תיוג שלכם עם חברים, תיוג של מקום כלשהו (מסעדה, בית קפה, מועדון, חנות וכו') ומוטב שהוא יעשה על גבי תמונות מחמיאות ומעניינות.

אז כיצד מתייגים חברים או מקומות באינסטגרם?

עד כה הדרך לתייג הייתה חברים או מקומות הייתה על ידי ציון שם המשתמש שלו אחרי @ או האשטאג #. התיוג הזה הופיע רק בפוסט שצורף לתמונה ולא על גבי התמונה עצמה.

כיום לאחר עדכון גרסה ולאחר הבעלות של פייסבוק על אינסטגרם, עודכנה הדרך לתייג חברים ומקומות, וכעת על מנת לתייג כל מה שיש לעשות הוא בזמן הוספת הסטטוס, להוסיף אנשים לתמונה, לאחר מכם ניתן לבחור את האזור הרצוי למיקום התיוג ולבסוף תוכלו לרשום את שמם של המתויגים בתמונה. התחילו בהקלדה ואינסטגרם ישלים עבורכם את השם המבוקש.

הוספת תגיות באינסטגרם

הוספת תגיות באינסטגרם היא חלק אינטגראלי וחשוב בתיוג באינסטגרם. התגיות מוכרות גם בשם 'האש טאגס' והן תורמות רבות לפופולאריות של החשבון שלכם. התגיות מאופניות בדרך כלל במילים פופולאריות כדוגמת המילים: love#fun#music  ועוד. על מנת להוסיף תגיות ואנשים כל מה שיש לעשות הוא ללחוץ על סולמית # ולאחר מכן כרוכית (שטורדל) @ להוספת אנשים. חשוב כי התגיות יתאימו לנושא של התמונה.

מדוע כדאי לתייג?

התיוג באינסטגרם מאפשר לכם להיות פופולאריים הרבה יותר. תיוג מכל סוג שומר אתכם על מפת האינסטגרם והופך את החשבון שלכם לחשבון מלא בתיוגים באינסטגרם שצוברים פופולאריות ושיתופים. כיום ישנם שלל אנשים המשתמשים בתגיות באינסטגרם כולל דוגמנים ודוגמניות, שחקנים, זמרים, שפים, מפורסמים שונים, פוליטקאים וכמובן – אנשים פרטיים.

Scroll to Top