אדניות עץ איקאה

אדניות

אין ספק כי כאשר רוצים לעצב את החללים השונים בבית כמו הסלון, המטבח, חדר השינה, חדר העבודה והחלקים החיצוניים של הבית כמו הכניסה לבית, הפרגולה, החצר והמרפסת, המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא איקאה.

ברשת החנויות לעיצוב והלבשת הבית יש כל מה שאנחנו צריכים: אביזרי בישול וכלים למטבח, רהיטים מכל הסוגים והמינים, רהיטי גן, מוצרי טקסטיל, מערכות ישיבה, אביזרי עיצוב כמו שעונים, שטיחים, פתרונות אחסון מכל הסוגים והמינים, אביזרי נוי ומגוון של מוצרים לחלק החיצוני של הבית.

אחד המוצרים הפופולאריים ביותר ברשת הן אדניות עץ. אדניות עץ הנמכרות באיקאה הן לא רק מוצר דקורטיבי המעשיר את המראה העיצובי של הבית, אלא גם פתרון פרקטי מעולה בו ניתן לגדל מגוון עצום של צמחים, עצים, תבלינים ופרחים.

איפה ניתן למקם את אדניות העץ שקונים באיקאה?

ובכן, את אדניות העץ שרוכשים באיקאה ניתן למקם בכל מיני מקומות. ראשית, אם אתם רוצים למקם עציצים בתוך הבית ויש לכם חלונות גדולים עם הרבה מקום, בהחלט ניתן לשתול פרחים או צמחים ולמקם אותם בתוך הבית.

בנוסף, אדניות העץ יכולות לסייע לנו בתהליך של תיחום הגדר החיצונית או מסביב לבריכת השחייה למשל. ניתן למקם אדניות מעץ בכניסה לבית, למשל לאורך המדרגות או ממש בכניסה בסמוך לדלת, מה שמייצר מראה מרשים ואלגנטי ממש איך שנכנסים הביתה.

איך בוחרים אדניות באיקאה ?

ובכן יש שלוש דרכים לעשות זאת. האחת, היא פשוט להיכנס לאתר האינטרנט של החברה, לחפש את האדניות שמוצאות חן בעיניכם בקטגוריה של עציצים שנמצאת בתוך האתר וכך לבחון את העציצים השונים ואז לגשת לחנות ולבחור את העציצים הללו.

דרך נוספת היא לעיין בקטלוג של איקאה, קטלוג שנשלח בכל שנה לכל בתי הבית בישראלים. במידה ואתם צריכים עוד כמה מוצרים מהחנות, מה שבדרך כלל קורה, מומלץ פשוט ליסוע לאחד הסניפים של איקאה בראשון לציון או בנתניה ופשוט להסתכל ולבחור את העציצים שהכי מתאימים לכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הגודל.

אדניות

Scroll to Top