פינוי פסולת בניין ותעשיה

פינוי פסולת בניין

מדוע צריך לפנות פסולת בניין בנפרד?

אם אתם רוצים לזרוק את האשפה הביתית שלכם אתם יותר ממוזמנים להוריד אותה אל פח הזבל הביתי, אולי זה של הבניין ואולי גם הצפרדע השכונתית. לעומת זאת אם אתם משפצים את הבית ויש לכם פסולת בניין רבה יותר, אתם לא יכולים לזרוק את הפסולת הזו סתם כך לפח ובטח לא להניח אותה לידו או שום מקום אחר. לא רק שזה אסור, אתם גם תקבלו על זה קנסות שיכולים להיות גבוהים מאוד, אפילו יותר מהסכום שהייתם יכולים לשלם לקבלן פינוי פסולת בניין שהיה יכול לקחת אותה לאתר פסולת מורשה. פסולת זו פוגעת באיכות החיים של כל תושבי השכונה והיא מפגע אסתטי חמור.

פגיעה סביבתית קשה בהשלכת הפסולת

מעבר לעובדה שאיש לא רוצה לראות פסולת בניין זרוקה ברחוב, כמו למשל מוטות ברזל, רפסודות של עץ או חצץ ושאריות אבנים באמצע הרחוב, מדובר בפגיעה בסביבה. אם הזבל הזה לא יילקח משם במהרה הוא יתפזר ולמעשה יכול להיכנס אל תעלות הניקוז ולסתום את קווי הביוב, ואז תהיה הצפה קשה שתגרור הופעת מזיקים וכן הלאה. אולי זה נראה לכם תסריט שמסתבך באופן לא הגיוני אך זה יכול לקרות בסבירות גבוהה. כמו כן, פסולת בתעשייה תהיה הרבה יותר חמורה כאשר לעתים יש שפכים מזהמים או חומרים כמו אסבסט שלא צריכים להיות חשופים לאוויר.

קבלן פינוי אשפה לעבודה קבועה ושוטפת

פינוי פסולת בניין ותעשיה בדרך כלל תתבצע באופן שוטף. מפעלים עובדים עם אותו קבלן שנים רבות וכך זה מועיל לשני הצדדים. מצד אחד יש מחירים נוחים יותר ללקוח ומצד שני קבלן פינוי הפסולת יודע שיש לו עובדה קבועה עם לקוח גדול, מה שתורם לנפח העבודה, לרווחיות העסק וכמובן לתדמית שלו בדמות לקוחות גדולים וקבועים. כמו כן הקשר הקבוע בין הלקוח לבין קבלן פינוי האשפה יוצרים אמון חזק יותר בין הצדדים והעבודה עצמה נוחה יותר. ברגע שזו עבודה קבועה, פינוי פסולת בניין ותעשייה מתבצעת באופן אוטומטי בימים קבועים, כאשר גל התקשורת מתבצעת במהירות ובקלות רבה יותר.

לבחור קבלן פינוי אשפה מורשה בלבד

אחרי שהבנו שהעבודה עם קבלן פינוי פסולת בניין ותעשיה היא עבודה קבועה שאמורה ליצור קשרי אמון ביניהם, אפשר להבין עד כמה הבחירה חשובה. הבחירה יכולה להיות מכשול גדול בעבודה של המפעל כי אם הפסולת לא תפונה, תהיה לו בעיה קשה מאוד להתנהל ולהמשיך בשגרת העבודה מה גם שהוא יכול לחטוף קנסות אם לא יפעל לפי החוק. בחירת קבלן פינוי אשפה צריכה להתבצע לפי פרמטרים של איכות השירות, ניסיון וכמובן הרישיון שלו, כי ללא רישיון אי אפשר לעבוד איתו באופן חוקי. הרישיון מורה על כך שהוא מוסמך לפנות אשפה ויש לו את הכלים המתאימים ומטמנה מורשית.

פינוי פסולת בניין

Scroll to Top