איטום גגות בחיפה והקריות

לאיטום גגות בחיפה והקריות

מדוע חשוב להקפיד על איטום גגות מקצועי?

בין אם אתם מתגוררים במבנה חדש או בדירה ישנה, בקומת קרקע או בקומת גג, חשיבותו של איטום ראוי ומקצועי בטווח הארוך עולה לאין ערוך על עלותו בטווח הקצר. מי הגשם, מטבע הדברים, מוצאים את דרכם  מטה בכל דרך אפשרית. על כן, כל פגם באיטום, ולו הקטן ביותר, יבוא לידי ביטוי בחדירה של מים דרך תקרת המבנה או קירותיו אל חלקו הפנימי. רטיבות בקירות תגרום נזק משמעותי לטיח ולצבע ובמרוצת השנים, אף לבלוקים ולקורות הבטון עצמן. בנוסף, לחות גבוהה תגרום לצמיחה של עובש על פני הקירות והתוצאה תהיה מפגע אסתטי ותברואתי כאחד.

כיצד מבוצע איטום גגות מקצועי?

  • ניקוי והכנה של פני השטח: על מנת לאטום גג כראוי, יש להקפיד על ניקיון מדוקדק של שטח הגג בכדי לאפשר ליריעות הביטומניות או לחומר האיטום שנבחר להיצמד למשטחים ולספק בידוד מוחלט בפני מים. ניקיון רשלני יגרום לכישלון של האיטום בהמשך הדרך.
  • יישום יריעות האיטום: היריעות מונחות תוך מחשבה על אזורי החפיפה ביניהן ועל פי סדר היוצר מצב בו המים מנוקזים אל עבר פתח המרזב ואינם מחלחלים בין היריעות. החיבור בין היריעות השונות מבוצע באמצעות חימום מקומי והמסה של היריעות כך שנוצר משטח גדול ומאוחד.
  • צביעת היריעות: לאחר סיום האיטום יש לצבוע את היריעות בצבע לבן בכדי למנוע חימום יתר של היריעות עצמן וכן של המבנה כולו. אין לדלג על שלב זה שכן בלעדיו, תהיה פגיעה בעמידות האיטום לאורך זמן ובנוסף, עלויות המיזוג יהיו גבוהות יותר בקיץ בשל ספיגת קרני השמש דרך היריעות.

חברות המתמחות באיטום גגות

במידה ואתם זקוקים לאיטום גגות בחיפה והקריות, כדאי לחפש עסק ותיק ובעל מוניטין המתמחה באיטום גגות ובאיטום בכלל. ביצוע רשלני של איטום גרוע מהיעדר מוחלט שלו ועל כן, חשוב מאוד לבחור בבעלי מקצוע מנוסים ואמינים ובמידת האפשר, יש לבקש המלצות. כל איטום גגות בחיפה והקריות הינו ייחודי ודורש התאמה של החומרים ושיטת העבודה אל המבנה הספציפי. למרות עלות העבודה, כאשר מדובר באיטום יש ללכת על הטוב ביותר.

לאיטום גגות בחיפה והקריות

Scroll to Top