ביובית בירושלים – המלצות מלקוחות

ביובית ירושלים

לקוחות מרוצים ממליצים על השירות של ביובית ירושלים

אם יש משהו שמחמם את הלב שלנו ועוזר לנו להמשיך ולספק שירות מעולה ללקוחות הקבועים וללקוחות המזדמנים שלנו, זה הפירגון של הלקוחות לשירות שלנו. בין אם מדובר בלקוחות העסקיים שלנו להם אנו מספקים שירות קבוע על בסיס חודשי או שבועי ובין אם מדובר בלקוח שפנה אלינו פעם אחת לטובת שאיבת הצפה או טיפול בסתימה, כל פירגון והמלצה שאנחנו מקבלים מלקוח, זה עוד אישור עבורנו שאנו עושים את העבודה הטובה ביותר עבורכם ונותן לנו את הדרייב להמשיך וללמוד, להמשיך ולהשתפר ולהמשיך ולהציע את שירותי הביובית הטובים ביותר באזור ירושלים ובכלל.

ביובית בירושלים משתפים בהמלצות של הלקוחות

"אני לקוח של ביובית כבר כמה שנים ומקבל מהם שירותי שאיבת בור ספיגה לעסק שלי. עברתי אליהם אחרי שבדקתי כמה חברות ובעקבות המלצה שקיבלתי ממכר עסקי שלי וזאת הייתה ההחלטה הכי נכונה שיכלתי לעשות לטובת השקט הנפשי שלי. הצוות של ביובית מגיע לבצע את השאיבה בזמן שאני מבקש, בצורה יעילה ומהירה ואני כמעט לא מרגיש אותם. המחיר שהם לוקחים עבור השירות הוא הוגן והוא שווה לי את השקט שיש לי ואת הרמה הגבוהה שהם מציעים לי כלקוח עסקי. מאז שאני איתם, המלצתי כבר לעוד בעלי עסקים דומים על השירות שלהם וכולם אומרים לי תודה על היום שבזכותי הם מקבלים שירות יציב, קבוע ומקצועי" (אדיר, מנהל מפעל בירושלים)

"הזמנתי את ביובית ירושלים לשאיבת הצפה בחניון של המשרדים שלנו אחרי שבאמצע הלילה קיבלתי טלפון עם התראה על בעיה בחניון התת קרקעי שלנו. פניתי לביובית אחרי שמצאתי אותם בחיפוש בגוגל וחששתי מאוד אם עשיתי את הבחירה הנכונה בלחץ הזמן ואם הם ידעו להתמודד עם שאיבה של הצפה בסדר גודל כזה במהירות, כדי שהמקום יספוג כמה שפחות נזק ונוכל לחזור ולהפעיל אותו כמה שיותר מהר. הצוות של ביובית הגיע עם מיכלית מקצועית גדולה ועשה את העבודה בשקט, במהירות ובלי לשאול יותר מדי שאלות. הם גרמו לי להרגיש רגוע יותר וידעו להסביר לי מה לעשות ולתת לי טיפים לתיקון הנזקים שכבר קרו. תודה רבה לכל הצוות האנושי והמקצועי שהגיע אלינו, הצלתם אותנו!" (ליאור, מנהל התפעול)

Scroll to Top