6 טיפים להשכרת דירה

דירה ברמת גן

כמה תשלם עבור הדירה שלך וכמה היא תהיה מפוארת תלוי אך ורק בכישורי המשא ומתן שלך ומציאת העסקה הנכונה. עם זאת, לפני שתנהל משא ומתן על משהו, אתה צריך להחליט מה אתה מחפש בשטח השכור שלך. המשך לקרוא בשביל שישה שלבים שיעזרו לך למצוא דירה ברמת גן למגורים במחיר השכרה הנמוך ביותר.

שלב 1: חפש עזרה באינטרנט בבחירת תכונות לדירה

אם אינך יודע אילו תכונות זמינות באזור שלך, נסה לבחון את אתרי האינטרנט של שירותי איתור דירות ברשת. אתה יכול לחפש דירות ברמת גן בהתבסס על אם אתה רוצה דירה עם חדר שינה אחד או שני חדרים או לפי תכונות אחרות. זוהי דרך נהדרת לגלות גם כמה תעלה הדירה שלך וגם לאילו שכונות יש את התכונות שאתה רוצה.

שלב 2: הימנע מבחירת בית בהתבסס על ערך נתפס

אתה יכול להשיג עסקה מעולה על דירה עם תקרות מקומרות ומטבח עם אי, אבל ייתכן שהשכונה בה ממוקמת הדירה אינה מה שאתה מחפש, או שחסר בה דברים אחרים בעלי ערך עקרוני ברשימת התכונות הרצויות שלך. אל תטעה ב השכרת דירה כי זה נראה כמו עסקה טובה לפי הצרכים של מישהו אחר, אך לא עסקה טובה המבוססת על הצרכים שלך.

שלב 3: התקשר למתווך דירות באזורך

חפש באינטרנט או בספר טלפונים מספרים לדירות בסביבתך.

  • התקשר לפחות לשניים ושאלו לאילו קהילות ושכונות השכרה יש את הפיצ'רים הרצויים ביותר בטווח המחירים שלך.
  • שאל על מבצעים. יתכן שתוכלו למצוא דירה שבדרך כלל תעלה בסביבות 1,000$ לחודש תמורת 800$ לחודש.
  • מכיוון שהמתווך יקבל עמלה אם תבחר נכס שהוא או היא ממליצים עליו, וודא שהמתווך יתקשר לפני כן כדי לראות אם יש בין השניים לשלושה הנכסים שאתה אוהב את היחידות הטובות ביותר שיש.

שלב 4: התקשר תמיד לקהילה לפני הביקור

לפני שאתם מבקרים בנכס, התקשרו לפני הביקור לקבלת הצעת מחיר על הדירה. ברגע שאתה נמצא בנכס, סוכן ה השכרה אולי מקווה להדהים אותך עם תכונות של הדירה, אבל בטלפון זה הכל עניין של מספרים. השווה את הנתונים שקיבלת מהמתווך שלך עם המספר שאספת משירותי איתור דירות מקומיים ובאינטרנט.

שלב 5: סיורי נכסים באופן אישי

אמנם ניתן למצוא סיורים וירטואליים באתרי מתחמי הדירות, אך אין תחליף לביקור בקהילה באופן אישי. אתרי אינטרנט יספקו רעיון כללי כיצד נראית הקהילה ופנים הדירה, ויש להשתמש בהם כמסך ראשוני. ההסתובבות בשכונה ובדירה הפוטנציאלית החדשה שלך תעניק לך תחושה טובה יותר למיקום. כמו כן, אל תגביל את החיפוש לנכס אחד; בקר לפחות בשניים כדי שיהיה לך השוואה.

שלב 6: הערך מחדש את רשימת התכונות שלך

במהלך השלב הראשון בתהליך מציאת המקום המושלם לחיות בו שאף יקל על הארנק שלך, פיתחת רשימה של התכונות החשובות לך בביתך ובסביבתו. היית צריך גם להחליט מה אתה מוכן לשלם עבורם. עכשיו שיש לך לפחות כמה תכונות שונות לבחירה, בדוק אם אתה עדיין מחזיק באותם ערכים. התאם את הרשימה שלך בהתאם לכמה שווה כל תכונה לפני שתבצע השוואה סופית שלך בין עלות לבין ערך ביתי.

סיכום

ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה וכמה זה יעלה, שב וחשוב על הבחירות שלך בשתי הדרכים הבאות:

  • התבונן בתקציב שלך בפועל. שקול אם אחת מהדירות תשאיר לך עוד כסף בצד.
  • הערך את שווי הדירה על סמך סכום הערכים שהקצבת לתכונות מהרשימה שלך. וודא כי שכר הדירה שאתה משלם הוא הגיוני וסביר למה שאתה יכול להרשות לעצמך.

הידיעה שיש לך ערך בפועל למה שחשוב לך באמת תאפשר לך לקבל החלטה על מקום מגוריך על בסיס צרכיך שלך במקום פרסומת קהילתית.

Scroll to Top