דלתות פנים הזזה לכיס: מגוון אפשרויות נפלאות לבחירה

דלתות הזזה לכיס

בבחירת דלתות פנים, השיקול העיקרי הוא התאמה למבנה הקיר. עם השקעת מאמצים רבים ביצירת קיר חלק אך חזק, יש לבחור את הקסם האדריכלי הטמון ביצירת דלתות נסתרות לחלוטין עם העיצובים שנעלמים בחן לתוך הקירות.

העיצובים כוללים דלתות פנים הזזה לכיס שמשולבות במיומנות, ונראות כמו ארונות חלקים או, באופן מרגש יותר, פורטל כניסה לעולם חלופי.

אם אתם משפצים מרפסת, דלתות פנים הזזה לכיס יתאימו בעיצוב נפלא

דלתות מעבר מותאמות לקירות גבס מלוטשים במרקם רך, היוצרים רשת מורכבת של גיאומטריה ליניארית. כדי להשיג את המראה הקסום הזה, אדריכלים משתפים פעולה עם קבלנים מומחים בתחום.

ניתן למקם דלתות פנים הזזה לכיס בכל חדר בבית, ולדמיין סגנון עיצוב שישמש כמגן, במקום הדלתות המגושמות הישנות. ניתן להיכנס לנפח הלבנים המוערם דרך דלת ציר מוסווה, עם גימור בנייה כמו כל דלת כניסה לחדר.

הגדלת החדרים

היתרון המשמעותי של בחירת דלתות הזזה לחדרים פנימיים הוא אפשרות של הפיכת בית שבנוי כחלל צפוף עם מסדרונות ארוכים ומחיצות מוגזמות, לדירה מרווחת ושקופה מלאה באור ואוויר. כעת, הדלתות "בקושי נמצאות שם" באמצעות שימוש בעץ אורן שקוף, המנוגד לארונות המטבח הנועזים המורכבים מלוחות בחיתוך לייזר מהרצפה עד התקרה.

ניתן גם להגדיל את חללי המגורים להרחבה צדדית ואחורית חדשה מתחת לגג דינמי עם פנים. חיפויי עץ ליבנה ונגרות שמשמשים בכל חלל הפנים, ויוצרים אסתטיקה חמה ומאוחדת. התקנה מקצועית של דלתות פנים הזזה לכיס, מאפשרת חיפוי רצוף על פני חדרים, ומובילה את דיירי הבית מהחלל המרכזי אל אזורי השירות והאחסון.

דלתות פנים מעוצבות בסגנונות טבעיים

בבתים בני שתי קומות או יותר, בעלי הבתים נוטים לבחור מיקום של דלתות הפנים בחדרים שטופי שמש, בעיצוב בטון פיסולי שדומה לסלע בנוף. בגישת עיצוב זו החללים הפנימיים מאורגנים סביב אזור מרכזי בקומה הראשונה, ומוחזקים יחד על ידי חומרים פשוטים: קירות צבועים לבן ורצפות עץ אלון.

בסגנון בנייה זה, ניתן לעצב דלתות פנים הזזה לכיס באותו סגנון גימור כמו ארונות מטבח מינימליסטיים.

Scroll to Top