טיפים לבחירת אסלה חדשה

אסלה

היא מבצעת עבודה ללא תודות, אך האסלה שלך מקלה על חייך. זו עובדה. גם כן עובדה: להקדיש קצת זמן לחקר סוגי השירותים השונים הקיימים יכול להבטיח שתהיו מרוצים מהאסלה שתרכשו. אם אינך בטוח איפה להתחיל במחקר שלך, המשך לקרוא כמה טיפים בסיסיים לבחירת אסלה חדשה.

אסלה מה לבחור:

בחר את גובה האסלה הנכון.

האסלות מגיעות בדרך כלל בגובה רגיל (הגובה שאתה בטח רגיל אליו) וגובה נוחות, שגובהו שניים או שלושה סנטימטרים מהגובה הרגיל. אלא אם כן אתה קונה אסלות שישמשו לעתים קרובות ילדים, האסלות בגובה הנוחות הם בדרך כלל הנוחים ביותר (ומכאן השם).

שקול אסלות חסכוניות במים ושירותים בעלי שטיפה כפולה.

בימינו, כמות המים המרבית שתוכל להשתמש בשירותים בזמן שטיפה היא 1.6 ליטר, שהם הרבה פחות משירותים בעבר, כך שאם אתה מחליף אסלה ישנה, רוב הסיכויים שכל אסלה שתקנה תשתמש בפחות מים מהאסלה הישנה שלך. עם זאת, אם אתה באמת רוצה להפחית את השימוש במים שלך, שקול לקנות אסלה שתוכננה במיוחד לחיסכון במים או אסלה עם שטיפה כפולה, שהשטיפה שלה בנפח נמוך לזמנים בהן רק מעט מים יעבדו ושטיפה בנפח רגיל לזמנים בהן אתה זקוק לכמות שטיפה רגילה.

החליטו אם אתם רוצים שירותים בשני חלקים או מקשה אחת.

לשירותים דו-חלקים יש מכלים וקערות שהם חלקים נפרדים והם השירותים הסטנדרטיים המשמשים ברוב הבתים. שירותים דו-חלקים מתפקדים היטב, ואנשים רבים מרוצים מהם לחלוטין; עם זאת, יש אנשים שמעדיפים שירותים מקשה אחת, בהם הקערה והמכל מתמזגים ליחידה אחת חלקה. אסלות מחתיכה אחת קלות יותר לניקוי משירותים דו-חלקים, ויש להן פרופיל חלק ומראה מלוטש שאנשים מסוימים מעדיפים.

בחר צורת קערה שמתאימה לשירותים שלך.

השירותים מגיעים עם קערות עגולות או קערות מוארכות. כפי שהשם מרמז, קערות עגולות הם עגולות למדי ועובדות היטב בחדרי אמבטיה קטנים יותר מכיוון שיש להן פרופיל קטן. קערות מוארכות הן בצורת אליפסה ואורכן שניים או שלושה סנטימטרים יותר מקערות עגולות. יש אנשים שמגלים שהקעריות המוארכות נוחות יותר.

דע והכר את מנגנוני השטיפה השונים.

במשך שנים השתמשו בבתים רק בשירותים מסוג אחד: שירותי השטיפה בכבידה. שירותים אלה משתמשים במשקל המים כדי לספק כוח שטיפה. מנגנון השטיפה פשוט, מה שאומר כי השירותים הללו הם בעלי תחזוקה נמוכה, ושירותי השטיפה בכבידה מתאימים בהחלט לאנשים רבים. עם זאת, ברגע שיצרני האסלות החלו לחפש דרכים לחסוך במים, הם המציאו דרכים חדשות לייצר כוח שטיפה, מה שגרם לשירותים בשטיפה מסוייעת או שטיפה בלחץ. שירותים אלה משתמשים באוויר כדי להגביר את לחץ השטיפה, וכתוצאה מכך נוצרת שטיפה חזקה ויעילה יותר.

Scroll to Top