טיפים לבחירת השיש הנכון למטבח

שיש

כל יום, החיים מלאים בהרבה החלטות קשות שיש לקבל. חלקם יכולים להיראות חסרי משמעות למדי, כמו לבחור מה תלבשו למשרד באותו יום, בעוד שאחרים נוטים לשאת קצת יותר משקל, כמו להחליט אם לפרוש מהעבודה. בדרך כלל, תשאלו את עצמכם כמה שאלות סטנדרטיות כדי להגיע למסקנה מספקת בכל פעם.

כשמדובר בשיפוץ ארונות מטבח , התהליך למעשה דומה מאוד. החלטה אחת שכאילו גורמת לכאבי הראש ביותר לאנשים היא תהליך בחירת משטח השיש המושלם למטבח. למרבה המזל, בחירת השיש הנכון למטבח לא חייבת להיות מפרכת כמו שאנשים גורמים לזה להיות. כשאתם מקדישים זמן לתכנן מראש ושוקלים כמה נקודות ספציפיות, תוכלו בדרך כלל לצמצם את האפשרויות שלכם לבחירת השיש המושלם די בקלות ועדיין להימנע ממשיכת שיער בתהליך.

  • מה התקציב שלכם? זה חייב להיות המקום הראשון שבו מתחילים בכל פעם שמנסים להחליט על סגנון השיש. אפשרויות מסוימות, כמו אלומיניום, פשוט זולות יותר מאחרות, כמו קוורץ. היו מציאותיים. אל תפתחו ציפיות גבוהות מדי או נמוכות מדי, או נמוך מדי, על אפשרות שאינה תואמת את התקציב שלכם. אם אתם מתכננים שיפוץ מטבח בתקציב מוגבל, חשוב למצוא אפשרויות שיש באיכות גבוהה שתוכלו להרשות לעצמכם מבחינה כלכלית. באופן דומה, אם השמיים הם הגבול בפרויקט שלך, ייתכן שתרצו להסתכל על אפשרויות אבן יקרות יותר המשקפות את הסגנון והמראה האסתטי של כל המטבח שלך.
  • מה יעבוד עם הארונות הנוכחיים? שאלה זו חשובה רק אם אתם מתכנן לשמור על הארונות הקיימים, תוך החלפת השיש בלבד. עליכם לקחת בחשבון את החומרים, הצבעים, העיצוב והסגנון של הארונות שלכם כשאתם חושבים על שיש תואם. ייתכן שתאהבו סוגי אבן מסוימים שפשוט לא יעבדו במרחב הקיים. למרבה המזל, מומחה לעיצוב מטבח יכול לעזור לכם למצוא אפשרות חלופית שתעבוד טוב יותר עם הצרכים שלכם.
  • איך תשתמשו במשטח השיש? אם אתם גרים בבית מלא בילדים צעירים, יתכן שלא תרצו להתקין משטח שולחן לבן עשוי גרניט שיכול להיות מוכתם בקלות מצבעי ג'לי או צבעי משחק. באופן דומה, חלק מאפשרויות השיש יכולות להיפגע בקלות על ידי מים, חום או סכינים. חשוב לבחור צבע וחומר שיתפקדו היטב לאורח חייכם וצרכי הבישול שלכם.
  • מה המראה האסתטי שאתם מקווים להשיג? חישבו על הבית שלכם בכללותו ועל המראה הכללי של המטבח שלכם. משטחי שולחן, ארונות ותכונות מטבח אחרות כולם בעלי מראה ותחושה ייחודיים. האם אתם מחפשים משטח השיש יקר למראה? עכשווי או מודרני? לא מסורתי? האם אתם מחפשים תחושה כפרית? המראה הכללי אותו תרצו להשיג ישפיע אם תבחרו אבן, עץ, משטח מוצק של קוריאן, או חומר לא מסורתי כמו בטון או מתכת עבור השיש.
  • איזה סוג טיפול או תחזוקה נדרש לכל שיש? האם ידעתם שלא כל חומרי משטחי השיש דורשים אותה מידה של תחזוקה? לפעמים, האפשרויות היפות והיקרות ביותר דורשות את המרב והקפידה כדי להישאר כך. כמה אתם נהנים מניקיון ואחזקת הבית? יש לאטום מעת לעת שיש ממשטחי אבן כמו קוורץ או גרניט בכדי למנוע חיידקים ומזהמים לכסות את פני השטח. יש לשטוף משטחי אטליז כדי להסיר שריטות וסימני סכין ולשמן כדי למנוע נזקי מים. אם לא אכפת לכם מקצת עבודה, יש לכם מגוון אפשרויות לבחירה. אבל, אם אתם יודעים שלא תזכרו להקדיש את הזמן והטיפול הקיים לשמירה על משטח השיש שלכם, למינציה מסוגננת עשויה להיות הבחירה הנבונה.

יש כמעט ים אינסופי של אפשרויות העומדות לבחירה עבור משטחי המטבח החדשים שלכם. על ידי שאלת השאלות הללו מההתחלה, תוכלו לצמצם את הבחירות לכמה אפשרויות ספציפיות שכדאי לקחת בחשבון. אתם יכולים לבקר באולם תצוגה מקצועי כדי לראות דוגמאות באופן אישי ולשוחח עם מומחה לעיצוב מטבחים כדי להתחיל.

Scroll to Top