יוגה למתחילים בחיפה- כל מה שצריך לדעת לפני השיעור הראשון

יוגה

החלטתם שהגיע הזמן שתבדקו על מה כולם מדברים ותלכו אל שיעור היוגה הראשון שלכם? קודם כל, אנחנו פה בשביל לשבח אתכם על ההחלטה הנבונה שתעשה פלאים לגוף ולנפש שלכם. אבל אנחנו יודעים שלפעמים עולה חשש לפני שמנסים משהו בפעם הראשונה. במיוחד בשביל זה קיימים שיעורי יוגה למתחילים, שמתמקדים בהבנת הטכניקות השונות, בשיפור שיווי המשקל, בהבנת העקרונות מאחורי היוגה ועוד. אז לפני שאתם מצטרפים אל עולם היוגה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני השיעור הראשון.

מה ללבוש?

אין לבוש מיוחד לשיעורי יוגה שחייבים ללבוש. מה שאתם צריכים הוא ללבוש בגדים נוחים ונושמים שיאפשרו לכם לנוע בנוחיות. הימנעו מבגדים רפויים או רחבים מדי, מכיוון שהם יכולים להפריע לכם במהלך תנוחות מסוימות. כך גם בנוגע לבגדים צמודים מדי. בנוגע לנעליים- יוגה נעשית בדרך כלל ללא נעליים, על כן אין שום צורך בנעליים מיוחדות.

מה צריך להביא?

אל שיעור יוגה למתחילים בחיפה יש כמה דברים שצריך להביא. קודם כל, חשוב לוודא מראש האם מספקים לכם מזרני יוגה בשיעור או שאתם צריכים להביא מהבית. בנוסף למזרן, כדאי להביא בקבוק מים ומגבת.

מתי להגיע?

לא צריך להגיע מוקדם מדי לשיעור יוגה, אך גם מומלץ לא לאחר. רצוי להגיע כ-10 דקות לפני תחילת השיעור כדי שיהיה לכם מספיק זמן להתמקם עם המזרן שלכם בכיתה ולהרגיש בנוח.

איך לעבור את השיעור הראשון בהצלחה?

כדי לעבור את השיעורים הראשונים שלכם ביוגה למתחילים יש כמה דברים שאפשר לעשות. קודם כל, מומלץ ליצור קשר עם המדריך שלכם ולספר לו שאתם חדשים בתחום. אם יש לכם מגבלות פיזיות מסויימות או פציעות חשוב שתיידעו אותו כדי שיוכל להציע לכם התאמות שונות לתרגילים בכיתה.

טיפ נוסף הוא להתחיל לאט. אל תנסו לדחוף את עצמכם חזק מדי במהלך השיעורים הראשונים. היו קשובים לגוף שלכם ועשו רק את מה שמרגיש לכם נוח. לאט לאט אתם יכולים להגדיל ולהרחיב את עוצמת ומשך התרגול שלכם ככל שתשתפרו.

דבר שהמדריך בטח יגיד לכם כמה פעמים וכדאי להקשיב לו הוא להתמקד בנשימה. אחד המרכיבים המרכזיים של היוגה הוא הנשימה שלנו. שימו לב אליה ונסו לסנכרן אותה עם התנועות שלכם. דבר זה יכול לעזור לכם להירגע ולהתרכז טוב יותר. נסו להישאר ממוקדם ברגע הנוכחי ולא להיות מוסחים. אנו יודעים שזה יכול להיות מאתגר בהתחלה, אבל בהמשך זה יוכל לעזור לכם להעמיק את הקשר בין הגוף לנפש.

לבסוף, היו סבלניים כלפי עצמכם. כמו כל מיומנות חדשה שאנו רוכשים, גם ליוגה נדרש זמן ותרגול. אל תתייאשו אם אתם לא מצליחים לבצע תנוחות מסויימות על ההתחלה. הישארו סבלניים והמשיכו להתאמן, ואנו מבטיחים שתראו שיפור לאורך זמן.

Scroll to Top