כיצד לעצב פלייר בפחות מ-5 דקות

פליירים

יצירת תוכן חזותי איכותי יכולה להיות דרך חיונית לעזור לך למשוך את הקהל שלך, מכיוון שתוכן חזותי יכול להפיץ את ההודעות שלך הרבה יותר מהר מאשר טקסט, ובכך למשוך תשומת לב רבה יותר. עם זאת, הפקת תמונה יצירתית ומושכת אינה עבודה קלה, במיוחד לאנשים שיש להם ידע ומיומנות אפסית בעיצוב גרפי.

בפוסט זה אני אדריך אותך כיצד להשתמש בכלי לעיצוב גרפי מקוון ובחינם. "DesignCap" עוזר לך ליצור תמונות מדהימות תוך מספר דקות בלבד.

מבוא קצר ל-DesignCap

"DesignCap" שואפת לפשט את תהליך העיצוב המסורבל עבורך עם התכונות והמשאבים הנהדרים שלה. התוכנה מגיעה עם ממשק פשוט לשימוש ומלא באוסף עצום של משאבים בחינם שבהם תוכל להשתמש מייד.

עם "DesignCap" אינך זקוק למיומנויות פוטושופ מדהימות אך אתה עדיין יכול ליצור במהירות ובקלות גרפיקה באיכות גבוהה מאפס. להלן מספר טיפים לתחילת העבודה.

התחל עם תבנית

מגובה על ידי צוות מעצבים מקצועיים, "DesignCap" מציע שפע של תבניות מוכנות מראש שיעזרו לכם להתחיל בקלות. תבניות המכסות מגוון תחומים כמו עסקים, חינוך, פסטיבל, נסיעות, סגנון חיים, קידום וכדומה.

אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור טונות של עיצובים הכוללים פוסטרים, פליירים , כרטיסי הזמנה או גרפיקה עבור הבלוג, האתר והמדיה החברתית שלך. פשוט דפדף בקטגוריות ובחר תבנית מתאימה שתתחיל לעצב.

לחלופין, אם אינך מעוניין להשתמש בתבניות, אתה יכול גם לבחור להתחיל עם דף ריק ולעשות עיצובים משלך.

קשט את העיצוב שלך עם שפע של משאבים

קיימים אין סוף משאבים באיכות גבוהה שניתן להשתמש בהם כדי לשפר את העיצוב שלך. יש לך גישה ל-580,000+ מלאי תמונות פירימיום ללא תשלום, 93,000+ תמונות וקטוריות ומגוון צורות, אייקונים ורקעים לבחירתך. אתה יכול גם להעלות תמונות משלך מהמחשב המקומי או מחשבון הפייסבוק שלך.

בינתיים ישנם גופנים מסוגננים רבים לשימוש. אתה יכול אפילו לערוך עוד יותר את הגופן בעזרת מתאר או זוהר כדי לתת לו סוג של אפקט תלת מימדי.

עצב אותו בכל אופן שתרצה

"DesignCap" מציעה כלי עריכה שימושיים רבים שיעזרו לך ליצור את העיצובים האידיאליים שלך. אתה יכול להזיז, לשנות גדלים, לחתוך ולסובב גרפיקה בקלות, להכניס תמונות חדשות, לשנות גופני טקסט, לנהל שכבות, להוסיף מסנני תמונות ועוד.

לאחר סיום העיצוב, תוכלו לשתף אותו ישירות בכל פלטפורמות המדיה החברתית שלכם, כולל פייסבוק, טוויטר, פינטרסט וטומבלר, או שתוכלו להוריד אותו למחשב. "DesignCap" תומך בשני סוגים של פורמטים: JPG ו-PNG.

והכי טוב, אתה יכול ליצור תבניות גרפיקה כמה שפעמים תצטרך ולהוריד אותם מבלי לשלם אגורה!

מסקנה

יצירת תמונה יכולה להיות משימה קשה מאוד כשאתה מעצב גרפי לא מקצועי. לכן כלי לעיצוב גרפי פשוט לשימוש כמו "DesignCap" הוא חיוני ביותר. בשביל כלי שבעיקרו חינם יש מעט מאוד חסרונות. זו עדיין אפליקציה צעירה ועשויה להשתפר יותר עם הזמן. התוכנה מציעה עיצוב התחלתי טוב ויש לה סיכוי להפוך לאחת מהתוכנות הגדולות שיש.

אם אתה זקוק להכנת גרפיקה יפה ומקצועית של אתרי אינטרנט, הזמנות, פוסטרים, נסה לבדוק את DesignCap ועצב גרפיקה יפה בחינם!

Scroll to Top