מהם היתרונות והחסרונות של שיש מחרסינה

חרסינה

בזמן החיפוש אחר השיש הטוב ביותר, יש סיכוי טוב שמעולם לא שקלתם להשתמש בחרסינה. יש לכם חרסינה במספר מקומות בבית, אבל שיש עשוי לא להיות מקום בו אתם רגילים לראות חרסינה. אך הפופולריות של משטחי חרסינה נמצאת במגמת עלייה.

אם אתם עומדים להתחיל שיפוץ במטבח, מומלץ לשקול משטח שיש מחרסינה.

יש הרבה מה לאהוב במשטחי חרסינה. הם מלוטשים, הם עמידים, הם דורשים תחזוקה נמוכה למדי מאשר אפשרויות אחרות, והם מתהדרים במראה די נהדר למטבח שלכם. סגנון השיש הזה היה פופולרי באירופה די הרבה זמן ורק לאחרונה הגיע לישראל והפופולריות שלו גוברת. המשיכו לקרוא כדי לגלות מדוע.

להלן מספר עובדות אודות משטחי חרסינה שכדאי לזכור כשאתם עוברים את תהליך קבלת ההחלטות לגבי שיש חדש למטבח..

מה זה חרסינה?

שמעתם על זה המון, בטח ראיתם את זה בהרבה מקומות. אבל מה זה בדיוק חרסינה? חרסינה מיוצרת מסוג ספציפי של טיט המכונה חמר סיני ויש לו ריכוז גבוה של קאוליניט, סיליקה ופצלת השדה. לאחר שהותך בטמפרטורה סופר גבוהה הוא יוצר חומר סופר צפוף ועמיד מאוד לכתמים, הלבנת UV, סדקים ושברים.

היתרונות

יש הרבה מה לאהוב במשטחי שיש מחרסינה. הם עמידים בפני כתמים. זה לא נקבובי ולכן הוא לא סופג נוזלים ועמיד לרוב הכימיקלים. זה עמיד לחום, שריטות, כימיקלים ומכות. זהו חומר קשה ועמיד להפליא עבור השיש שלכם. הוא מגיע גם במספר אפשרויות צבע ודפוס ועשוי מ100% חומרים טבעיים.

החסרונות

עם כל זאת, משטחי חרסינה אינם מושלמים. היופי של חרסינה לא מדהים. זו לא אבן מסורתית, ולכן רבים מיתרונותיה הם "עמוק בעור" בגלל אופי החמר המותך. יש גם היצע מוגבל של חרסינה עבור משטחי שיש, מה שיכול להפוך את המחיר ליותר ממה שרוב בעלי הבתים רוצים לשלם.

שאלות קשורות

מהן אפשרויות הצבע שלי?

אפשרויות הצבעים בפורצלן כמעט בלתי מוגבלות מכיוון שכל הצבעים מגיעים מפיגמנטים טבעיים בחמר ובמינרלים. כהה, בהיר, משהו בין לבין, יש אפשרות צבע לכולם. הם גם נראים טבעיים כמו שהם, וזה יתרון גדול.

מה התחזוקה דורשת?

חרסינה, כמו כל משטחי השיש, דורשת ניקוי כללי פעם בשבוע בכדי להבטיח ניקיון והיגיינה. כדאי לשקול מנקה משטחי שיש איכותי כדי לשמר טוב יותר על החומר. ניתן להשתמש בכימיקלים קשים יותר על חרסינה.

אם אתם מחפשים משטחים חדשים, קחו בחשבון חרסינה כחלופה לגרניט או לאפשרויות הרגילות. החלטה זו יכולה להיות מדהימה, לכן אנו ממליצים לבקר שיש קסם המים המתמחה בשיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה לשיחה עם מומחה.

הגרניט והשיש הטובים ביותר  שמחים לעזור עם המטבח שלכם או שיפוץ האמבטיה. אנו מתמחים בעיצוב והתקנה של משטחי קוורץ, גרניט, שיש וחרסינה במחירים סבירים.  פתרונות השיש שלנו כוללים מגוון רחב של צבעים וגדלים והמעצבים המקצועיים שלנו יכולים לעזור לכם בקנייה, בעיצוב והתקנה, ולהבטיח שיהיה לכם את השיש המושלם עבור פרויקט השיפוץ שלכם. התקשרו אלינו עוד היום להתייעצות ו הערכה בחינם!

Scroll to Top