מכונת שטיפה גרניק

גרניק

מכונת שטיפה גרניק

מה זה גרניק?

אנשים רבים שומעים את המילה גרניק ולא מבינים מזה בדיוק. זה שם של חיה, זה תופעת טבע, אולי תופעה אופטית? גרניק היא סך הכול מכונת שטיפה שכמו מוצרים רבים אחרים קיבלה את שמה בגלל היצרן שמייצר אותה וכך כך מכונות שטיפה אחרות שכלל לא מיוצרות בחסותו זכו לשם המותג שדבר בשם המוצר. מכונת גרניק היא מכונת שטיפה בלחץ שמאפשרת ניקוי של לכלוך קשה כמו חול, שאריות צבע, כתמים קשים ועוד. המכונה יכולה לפעול באמצעות מים קרים ומים חמים ויש לה אקדח ל-ויסות לחץ המים שניתז ממנה.

כל השימושים במכונת הפלא גרניק

  • ניקיון הגינה והבית- מכונות שטיפה היעילות ביותר בעיקר ללכלוך שלא יורד בקלות הוא הגרניק, מלאכת הניקיון היא עבודה שקשה מאוד לאהוב וגם אלו שנדמה כאילו הם אוהבים לבצע אותה, יווכחו לגלות שהעבודה נעימה וקלה יותר עם מכונות שטיפה בלחץ מים. הניקיון חשוב לאיכות החיים, להיגיינה ולבריאות הבית ולא רק שהגרניק פותרת את משך הזמן הארוך שהניקיון יכול לקחת, היא מבצעת עבודה יסודית ומקצועית הרבה יותר בפעולות שלא ניתן להשיג ביד אנושית.
  • מוסכים ועסקים גדולים- הגרניק יכולה להיות משומשת גם בבית וגם בעסק במידה ויש לכלוך קשה. חומרים שמנוניים או אבק רב שגורם לדהייה בצבע כמו למשל מוסכים, האנגרים גדולים, מפעלים שונים בהם יש פסי ייצור שיוצרים לכלוך רב או חנויות גדולות שעוברים בהם מאות ואלפי אנשים ביום, כולם יכולים לקבל הברקה וצחצוח באמצעות גרניק.
  • תחנות דלק ומכוני שטיפת רכבים- אחד השימושים הנפוצים שהל המכונה היעילה הוא התחנות דלק כיוון שהדלק שמנוני מאוד ונדבק בקלות. גם במכוני שטיפת רכבים יש שימוש בגרניק כדי להסיר כתמים ולכלוך מפני הרכב בלי לפגוע בזגוגיות או בפח הרכב.

איפה אפשר לרכוש גרניק?

בגלל הגודל המזערי של המכונה ביחס ליעילות השימוש בה אנשים רבים בוחרים להחזיק גרניק בביתם ולהשתמש בה לעתים תכופות יותר. את הגרניק ניתן לרכוש בכל חנות שמציע מכונות שטיפה ואף להזמין אותה באופן אישי. חשוב לוודא שכל האביזרים הנלווים מצורפים למכונה שמגיעה ולהתאים את סוגי המכונות לשימוש הספציפי לגבי מקום הניקיון, למשל מכונה שמתאימה לשימוש ביתי וקטן יותר, מכונה לעבודה מקיפה ואינטנסיבית בשטחים גדולים יותר וכמובן שימוש נכון בפונקציות שלה.

גרניק

Scroll to Top