נגרות מטבחים מעץ מלא

נגרות

כמו בכל בית, יש את השלב בו אנו מזמינים את נגר המטבחים על מנת שיכין לנו את המטבח המושלם והמתאים ביותר לבית שלנו. על המטבח להיות נוח לשימוש, יפה לעין ומתאים לצבעי הבית. המטבח הוא מקום חשוב בבית, מכיוון שהמטבח הוא מקום המפגש בין בני הבית. כאשר בני הבית מתקבצים לאכול, לשוחח ולחלוק חוויות עלינו להרגיש בנוח ושהאווירה שתשרה במטבח תהיה רגועה, שלווה ונוחה.
כמו כן, במטבח אנו מבשלים ומכינים אוכל והתהליך שבהכנת האוכל לעיתים לוקח אותנו לזמן איכות לא קצר עם המטבח של הבית. לכן, עלינו לוודא כפי שאמרנו שהמטבח יתאים לצרכים שלנו משתי הבחינות שאמרנו וכמובן שהמטבח ישרה אווירה נעימה.

מהי נגרות מטבחים מעץ מלא?

נגר מטבחים שמכין מטבחים מעץ מלא, מתייחס בנפרד לגוף הארון (החלק ללא הדלתות והמגירות)  ולחזית המטבח שלנו שהיא הדלתות והמגירות. העץ המלא משמש את הנגר בעיקר רק לחזית המטבח, הן מפאת המחיר הגבוה של העץ המלא, והן בגלל שהוא נוטה להתעוות בשינויי טמפרטורה קיצוניים, מה שיכול לגרום נזק לחזית המטבח.
לכן, על מנת לפתור בעיה זו, נגר המטבחים משתמש בעיקר בעזרת עץ סנדוויץ' שהוא עץ תעשייתי זול יחסית לעץ מלא, ואילו החזיתות של המגירות והארונות, נבנות מעץ מלא. את החזיתות ניתן לצפות בחומרים המיועדים לציפוי לוחות, כגון: פורמייקה, נירוסטה, פרוניר ועוד שלל חומרים המשמשים לאותה המטרה.

נגר המטבחים שהזמנו משתמש בעץ מלא. אך אילו עצים הם עצים מלאים?
קיבצנו לכם כמה סוגים של עצים מלאים המשמשים את רוב נגרי המטבחים ברחבי הארץ והעולם. לכל עץ יש את המחיר שלו בפני עצמו ולכן חשוב להתייעץ קודם הרכישה עם נגר המטבחים:
עץ אלון – בעל מראה טבעי (הנפוץ ביותר), עץ ונגה, עץ טיק – עמיד אך יקר, עץ אורן, נפוץ כמו האלון, עץ אמבויה, עץ בוק, עץ דובדבן, עץ מייפל ועוד.

העץ המלא נותן משרה אווירה נינוחה ושלווה במטבח, חוץ מהעובדה שניתן גם לצבוע אותו בצבעים שונים או לצפות אותו בחומרים מיוחדים, ולכן אנו ממליצים לכם להשתמש בו במטבח שלכם.

Scroll to Top