ספסל נדנדה מעץ לגינה – כשיופי והנאה נפגשים

Image

אחד מאביזרי הנוי המבוקשים לקישוט הגינה שלנו הוא ספסל נדנדה עשוי מעץ. את הספסל אפשר לשלב יחד עם מערכת הישיבה אותה בחרנו למקם במרפסת, בגג או בגינה או לחלופין למקמו בפינה מבודדת. זה המקום המושלם לצאת החוצה, להתיישב בניחותא, להנות מהאוויר הפתוח לצד ספר טוב ו/או המשקה האהוב עלינו. כל הילדים יכולים לצאת החוצה ולהתנדנד בהנאה על הספסל כשבחוץ נעים וחמים. ניתן גם למקם את הספסל בפרגולה וכך להנות ממנו גם בעונת החורף הקרירה. מדובר באביזר שמצד אחד מספק לנו מענה פונקציונלי הרי על הספסל אפשר לשבת וגם להתנדנד בהנאה ומצד שני מענה עיצובי שכן חומר העץ מעניק נוכחות מרשימה המשדרגת את החלל החיצוני של הבית.

איפה ניתן להשיג ספסל נדנדה מעץ לגינה שלנו?

קיימות כמה אפשרויות לרכישה של ספסל נדנדה מעץ. ראשית כל ניתן לבנות את ספסל הנדנדה בעצמנו, יש ביוטיוב אינספור סרטונים המדגימים כיצד לעשות זאת שלב אחר שלב.

אם אתם בכל זאת מעוניינים לרכוש ספסל נדנדה מוכן מעץ, תוכלו לעשות זאת דרך שיטוט וגלישה ברשת האינטרנט ולעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות. ניתן גם לרכוש ספסל נדנדה מעץ דרך אתרי יד שנייה המציעים ספסלים שאנשים אחרים קנו אך מעוניינים למכור את הספסל שרכשו או בנו מסיבה זו או אחרת.

מכין ומדובר ברהיט עיצובי עליו אנו יושבים, מאוד חשוב לבחון כי המוצר בנוי על פי כל כללי הבטיחות וכי הוא מכיל את כל החיזוקים הרלוונטיים, כך נמנע תאונות ופציעות מיותרות. במידה ואתם רוכשים את הספסל מחנות מוכרת שווה לוודא כי יש תקן וכי הוא אכן מאושר לישיבה ועבר בדיקות תקינות ובטיחות.

יחד עם זאת, במידה ואתם רוכשים ספסל נדנדה העשוי מעץ מלא, שווה לבחון שאכן בוצעה עבודת חיטוי מקצועית בעץ וכי הוא מוגן מפני מזיקים וחרקים, כך תהיו בטוחים שאתם קונים מוצר איכותי שיחזיק לכם מעמד לאורך שנים רבות. בנוסף, כדאי גם לשאול מהי שיטת התחזוקה שתאפשר לכם לשמור על הספסל שנה אחר שנה.

Scroll to Top