פינוי פסולת בתל אביב

פינוי פסולת בתל אביב

שמירה על הסביבה היא אינטרס של כולנו

כולנו רוצים לחיות בסביבה נקייה ונעימה, בייחוד כאשר מדובר על עיר גדולה ומפורסמת כמו תל אביב. מצד אחד תל אביב היא עיר גדולה וכעיר כזו היא מלאה בזיהום אוויר של מכוניות ובניינים. אולם מצד שני תל אביב שוכנת על חוף ים, זוכה בבריזה נעימה ובחילופי אוויר טובים. בנוסף, בתל אביב התושבים מעורבים בהגנה על הסביבה ליצירת אוויר נקי ומרחב בטוח ונעים. אחד האלמנטים החשובים למען שמירת הסביבה היא פינוי פסולת בתל אביב. המונח פינוי פסולת לא כולל רק פינוי של "צפרדעי" הזבל הירוקים המוצבים בכל רחוב, אלא גם פסולת משרדית, פסולת ממפעלים ופסולת בניין.

שירותי חברות לפינוי פסולת

  • פינוי פסולת משטח העיר – בראש בראשונה, תפקידן של חברות לפינוי פסולת הוא לגרום לכך שפסולת תשהה בעיר כמה שפחות זמן. זבל שיצטבר מהווה לא רק מפגע אסתטי וריחני, אלא גם ובעיקר מפגע תברואתי חמור. פינוי פסולת בתל אביב מתחיל מפינוי מיכלי האשפה הביתיים המוצבים בחזית הפונה אל הרחוב, ממשיך בפינוי מכולות זבל גדולות יותר ומסתיים בפינוי מכולות פסולת המוצבות באתרי בנייה ויכולות להכיל גם חומרים מסוכנים.
  • קליטה ומחזור של הפסולת – פינוי פסולת בתל אביב לא מסתכם בהוצאתו אל מחוץ לשטח העיר, אלא גם בטיפול ההמשך בו. ישנם מספר אתרי פסולת מוכרזים, שקיבלו אישור מהמשרד לאיכות הסביבה, ואך ורק בהם ניתן להטמין את הפסולת המפונה מהערים. לפני שהפסולת מוטמנת באתרים אלו, היא עוברת מיון וחלקה גם מופנה למחזור. כך ממוחזרים בישראל כמויות עצומות של זכוכית, קרטון, נייר, מתכות וחומרים רבים נוספים. לשם כך משתמשות החברות בטכנולוגיות מחזור מתקדמות במיוחד.

יתרונות פינוי פסולת מקצועי

פינוי פסולת בתל אביב באופן מקצועי משיג למעשה כמה ציפורים במכה אחת, לרווחתם של תושבי תל אביב כולם. לא רק שהעיר נקייה ממפגעים תברואתיים שעלולים להזיק לבריאות של כולנו, העיר גם נעימה יותר ואסתטית יותר. בנוסף, כל התושבים יכולים להרוויח מהתוצאות ארוכות הטווח של מחזור אפקטיבי של תוצרי הפסולת השונים.

Scroll to Top