רעיונות צבע פנים טריים: טרנדים וטיפים לצבעים לשנת 2020

צבע פנים

בין אם אתם מקשטים בית חדש או עדיין מחפשים בית, להבין באילו צבעי פנים אתם רוצים להשתמש יכול להיות אחת הדילמות העיצוביות הקשות ביותר שעומדות בפניכם. אבל יש לנו נקודת התחלה מצוינת – אפנת צבעי הקירות הפנימיים לשנת 2020, בזכות ההכרזה האחרונה הזו של מותגי עיצוב הפנים הגדולים של 2020. בואו להציץ בטרנדים שנמצאים ממש מעבר לפינה.

שרווין-וויליאמס

תחזית הצבע  השנתית של שרווין-וויליאמס מתעמקת באופנה ובצבעים החדשים שהמותג מוציא בשנת 2020.

לסיכום, שרווין-וויליאמס מציגה "45 צבעי אופנה, המסודרים בחמישה פלטות לטובת קבלת פנים מזמינה המביאה שמחה, שלווה ומיקוד לתודעה, לגוף ולרוח." חמשת הפלטות הללו נקראות מנטרה (נייטרלים מושתקים ברכות), לב (גווני אדמה חמים), חי (טיפוח נייטרלים עם כמה גוונים עשירים), משחק (צבעים מצופים) והייבן (גוונים עדינים ועשירים בהשראת המחזורים העונתיים של כדור הארץ).

בהאר

אופנות הצבע 2020 של בהאר מחולקות באופן דומה לנושאים: עולמות (גווני אדמה), שחזור (תחושה של חוף) ואטמוספירה (ניטרלים מושתקים).

לדברי אריקה וולפל, סמנכ"ל שירותי צבע ויצירתיות בבהאר, "2020 מסמנת את תחילתו של עשור חדש, ואיתו בא הרצון לאיזון – גם בבית וגם בעבודה. האוסף החדש בן 15 הגוונים הטרנדיים מקיף נושאים של בריאות ורווחה, חוויות מחוברות, סביבות מזמינות וסיפורי צבע מכוונים."

PPG

במקום צבעי אדמה, PPG הביטה אל הים כדי לקבל השראה. במקום להכריז על לוחות או ערכות נושא, ל- PPG יש  ב-2020 צבע השנה אחד ויחיד: פורצלן סיני (כחול ימי עמוק). בדומה לשרווין-וויליאמס ובהאר, PPG גם כיוונה לשלווה ולאיזון: "בעולם שבו השינה נחשבת כמותרות והחרדה של עולם מהיר היא אמיתית מדי, זה רק הולם שמגמות הצבעים לשנה הקרובה תציע מנוס מהחברה מונעת הטכנולוגיה של ימינו. "

Pantone

אמנם ייקח זמן עד שיוכרז צבע השנה לשנת 2020 של פנטון, תחזית הצבע PANTONEVIEW של אביב / קיץ 2020  מציגה הנהון לים כמקור השראה. "בשיקוף של מצב הרוח של אביב / קיץ 2020, אנו מציעים מגוון אפשרויות, כך שתוכל לחקור את כל עומקי הצבעים החל מגוונים כחולים ומים קרירים ועד למיטה התרמית החמה-אדומה של הרי געש תת-מימיים."

אופנות מעבר לצבע

לא כל מגמות צבע הקירות נוגעות רק לצבע. ראינו יותר ויותר כיור (פאנלים על השליש התחתון של הקיר), ואפשרות זו מציגה הזדמנות להשתמש ביותר מצבע אחד בצורה אלגנטית ומאחדת. כיור הוא כאשר אין ציפוי בפועל, אלא רק שינוי בצבע הצבע, עם או בלי פסי הכסא.

בעוד שכיור מסורתי הוא כשליש מהקיר, קווי תיחום וגובהים גדולים יותר הם מגמה דומה ומושכת שאנו רואים כיום.

שימו לב לאור

קירות הם לא רק חלל ריק להוספת יצירות אמנות. בעת בחירת צבע, שימו לב למשחק הגומלין של הצבע עם האור הטבעי והמלאכותי של החדר. תאורת קיר היא טרנד בכל עיצוב פנים מודרני המוסיף עומק וממד לצבע הפנים של החדר, ומאיר גוונים בצבע אחד ולעיתים אף יוצר דפוסים עם צללים. היבט נחמד של זה הוא שתקתוק של מתג הוא כל מה שנדרש כדי לשנות את המראה של הקירות.

אנחנו מאוהבים בכל הצבעים האחרונים בהשראת הטבע והמעבר בעיצוב פנים לעבר שלווה ורעיון הבית כמקלט. לא משנה באיזה צבע תבחרו, יצירת הרגשה טובה בבית היא דרך אחת להפוך את בית החלומות שלכם לפחות פנטזיה ויותר למציאות. אין סיבה שהבית החדש שלכם לא יוכל להיות מקום שאליו אתם הולכים לנוח ולהירגע, ובחירת צבע קיר מוצלח היא צעד חשוב בכיוון זה.

Scroll to Top