שכפול מפתחות לרכב מחיר

Image

היכרות עם המחירון המקובל בענף המנעולים יכולה לעזור לכם לחסוך בהוצאות מיותרות על שירותי שכפול מפתחות. אלו הנקודות העיקריות שכדאי לזכור:

א. שבב – בשירותי שכפול מפתחות לרכב מחיר נקבע בראש ובראשונה לפי השאלה האם יש שבב. שכפול מפתחות ללא שבב אימובילייזר זול בעשרות אחוזים בהשוואה למפתח של רכב זהה עם השבב. באופן עקרוני, ככל ששכפול המפתח מורכב יותר כך צפוי המחיר לעלות.

ב. דגם ושנת ייצור – יש גם משמעות לדגם ולשנת הייצור של הרכב. רוב אנשי המקצוע גובים מחיר יחסית נמוך על שכפול מפתחות לרכבים שיוצרו עד שנת 2007, לעומת מחיר גבוה יותר על רכבים שיוצרו לאחר מכן. הסיבה לכך היא שילוב של מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומתוחכמות על ידי היצרן. מערכות אלו מקשות על שכפול המפתחות ומחייבות הפעלת ארגז כלים יקר.

ג. שחזור מפתח – קיים גם הבדל משמעותי בין שירותי שכפול מפתחות לבין שחזור מפתחות. השכפול מבוצע על פי המפתח הקיים שנמצא ברשותו של הלקוח, בעוד השחזור דורש לעיתים קרובות התאמה למערכת הנעילה ברכב עצמו. בנוסף, גם בתוך הקטגוריה של שחזור מפתחות לרכב נקבעים המחירים לפי שנת ייצור והשבב.

טווח מחירים והמלצות לבחירת אנשי מקצוע

באופן עקרוני, שכפול מפתחות רכב ללא שבב אימובילייזר יעלה 20-50 ש"ח, לעומת שכפול מפתח אימובילייזר לרכב שיוצר עד שנת 2007 שיעלה 150-300 ש"ח. שכפול מפתח אימובילייזר עם שבב ושלט רכב לאזעקה כבר יעלה 350-800 ש"ח, בעוד שכפול מפתח לרכב חדש יכול להגיע לסכומים של 550-1,800 ש"ח.

לצורך השוואה, שחזור מפתח לרכב שיוצר עד שנת 1994 יעלה 350-800 ש"ח ושחזור מפתח לרכב שיוצר עד שנת 2001 יעלה 500-950 ש"ח. שחזור פתח לרכב חדש שיוצר אחרי 2008 יעלה 1,200-3,000 ש"ח.

מומלץ להשתמש במחירון המקובל בענף כדי למצוא איש מקצוע אמין. בררו מראש על שכפול מפתחות לרכב במחיר אטרקטיבי וקבלו המלצות מלקוחות קודמים. השתמשו במידע שמופיע באתרי האינטרנט וודאו שהשירות עולה בקנה אחד עם סוג הרכב שיש לכם, סוג האזעקה, סוג המפתח ושנת הייצור.

2

Scroll to Top