תוכן ומילות מפתח

תוכן ומילות מפתח

תוכן הוא חלק בלתי נפרד מתחום קידום האתרים. חוץ מן העובדה שניהול נכון של התוכן באתר שלך והכנסת מילות מפתח וביטויים נכונים יקדם את האתר שלך במנועי החיפוש, אך עם זאת תוכן מסודר, קריא ונעים לעין מושך את הגולשים. הגולשים אוהבים לקרוא תוכן שמדבר אליהם ואל מטרת האתר שלך. איך שהתוכן מסודר ומדבר אליו, גורם לגולש לבטוח באתר ולסמן אותו כ"טוב" וכאחד ששווה לחזור אליו.

במאמר זה, נתמקד על מילות המפתח. מהן, איך משתמשים בהן ו7 מקומות בהם מקובל לשלב את מילות המפתח.

מהן מילות מפתח?

מילות מפתח הן מילים או ביטויים הקשורים לנושא האתר אותם אתם בוחרים מראש, לפיהם האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. על מנת להגיע למילות המפתח הרצויות באתר שלכם, חשבו על מילים שהמשתמשים יקלידו בכדי למצוא מידע בנושא האתר שלכם באינטרנט וכללו אותן בתוכנו. אלו יהיו מילות המפתח של האתר שלכם.

הטמעת מילות מפתח במקומות מפתח באתר מאפשרת לגוגל לדעת מהם הנושאים והמילים הרלוונטיות לתוכן אתר, בהם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם. כך האתר יוכל להופיע בתוצאות החיפוש דרך מילים או ביטויים נבחרים אשר קשורים לנושא האתר שלכם.

איך ניתן לשלב את מילות המפתח בתוכן האתר?

מילות המפתח שמשמשות בעיקר לקידום בתוך התכנים והמאמרים באתר, אמורות להשתלב בצורה נכונה בתוכן שאנחנו כותבים. התוכן אמור להיות חלק,זורם וקריא על מנת שהגולשים – יהנו מן המאמר ויגלשו באתר, והרובוטים של מנועי החיפוש – יוכלו למצוא את מילות המפתח בקלות ולהתאים את האתר למילת המפתח במנועי החיפוש.

חשוב לזכור שהגזמה בכמות מילות המפתח בתוך תוכן או מאמר בודד היא סכנה מכיוון שמנועי החיפוש עלולים להעניש אתכם או פשוט לדלג על האתר שלכם ולהגדיר אותו כספאם.

7 מקומות מומלצים לשילוב מילות המפתח

  • בשם קובץ עמוד האתר.
  • בכותרת עמוד האתר – בין תגי ה Title>>
  • בכותרות שבתוך העמוד – בין תגי H3,H2,H1 וכו'.
  • בתיאור האתר בגוגל.
  • בשם התמונות באתר ובתיאור שלהם.
  • בקישורים השונים באתר.
  • בתוכן האתר – רצוי מאוד להתמקד קודם בניסוח התוכן שיופנה רק ללקוחותיכם ולא למנועי החיפוש, מילות המפתח בד"כ יוטמעו בו באופן טבעי.
Scroll to Top